خرید تجهیزات درمانی ویژه بیماران کرونایی به ارزش ۳۱ میلیارد ریال

صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر تجهیزات درمانی ویژه بیماران کرونایی به ارزش ۳۱ میلیارد ریال را از محل شورای راهبردی خریداری کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ در آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور، جلسه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه شهرستان بندرماهشهر برگزار و مقرر شد شرکت‌های پتروشیمی با هدف غلبه بر این ویروس به کمک مجموعه‌های بهداشت و درمان استان خوزستان و شهرستان بندرماهشهر بیایند.

در ادامه این حمایت‌ها و بنابر اعلام نیاز مجموعه بهداشت و درمان استان خوزستان طی روزهای گذشته ۶ دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) برای مجموعه بهداشت و درمان استان خوزستان، پنج دستگاه ونتیلاتور و یک دستگاه سونوگرافی پرتابل نیز برای بیمارستان شهرک بعثت جمعا به ارزش ۳۱ میلیارد ریال خریداری شد.

گفتنی است، پیش از این نیز در راستای اقدامات ضدکرونایی و با هدف تقویت مجموعه بهداشت و درمانی شهرستان بندرماهشهر، پنج‌هزار دست لباس محافظتی به همراه کیت کامل ویژه پرستاران و پزشکان به ارزش ۱۵ میلیارد ریال  تهیه شد و  پنج میلیارد ریال نیز جهت خرید تجهیزات و مواد مصرفی مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان در راه مقابله با شیوع ویروس کرونا تخصیص پیدا کرد.

 

https://ipna.news/149014کپی شد!