کمک بیش از ۳ میلیارد ریالی پتروشیمی خراسان برای مبارزه با کرونا

مدیرعامل پتروشیمی خراسان گفت: این مجتمع در قالب اجرای مسوولیت های اجتماعی، سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا در بخش‌های مختلف خراسان شمالی کمک کرد.

حسین شفیعی عضو هیات مدیره پتروشیمی خراسان اظهار داشـت: ۲ میلیارد ریال به منظور ساماندهی کودکان خیابانی به اداره کل بهزیستی استان و یک میلیارد ریال برای خرید و تهیه تجهیزات محافظتی کادر درمان به دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛عضو هیات مدیره پتروشیمی خراسان افزود: با رایزنی با استانداری خراسان شمالی، چهار تن آب ژاول برای ضدعفونی کردن روستاها و زندان مرکزی بجنورد و پنج هزار عدد ماسک تنفسی نیز تهیه و اهدا شد.

شفیعی اظهار داشت: هر یک از ما در مبارزه با این بیماری خطرناک مسوول هستیم و هر فرد بسته به جایگاهش بایستی به قدر توان خویش تلاش کند تا بیماری کرونا ریشه کن شود.

وی افزود: ما در پتروشیمی خراسان ضمن حفظ چرخه تولید، حضور کارکنان در مجتمع را به حداقل رساندیم و معابر و سطوح مشترک در سطح سایت به طور روزانه ضدعفونی می شود.

مدیرعامل پتروشیمی خراسان گفت: از تمامی کارکنان خود نیز خواسته ایم در وقت استراحت و زمان هایی که در مجتمع حضور ندارند حتما در خانه های خود باشند تا چرخه این ویروس قطع شود.

پتروشیمی خراسان در ۹ ماهه امسال با فروش ۱۰ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال محصولات خود در زمره شرکت‌های پرفروش کشور قرار گرفت.

این شرکت امسال با رشد ۶۰ درصدی فروش تولیدات خود توانست رکورد بی سابقه فروش محصولات را در تاریخ این شرکت به ثبت برساند.

مجتمع پتروشیمی خراسان مستقر در ۱۷ کیلومتری شرق بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز کرده است.

https://ipna.news/149002کپی شد!
منبع