گسترش فعالیت شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در استان خوزستان

شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اقدام های گسترده و متنوعی را برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا دربرخی مناطق استان خوزستان آغاز کرده است.

 به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ سازمان  منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با همکاری مستمر مجتمع های پتروشیمی منطقه ،  تولید و توزیع مواد ضد عفونی کننده را انجام می دهد و در این راستا توزیع مواد ضد عفونی کننده  در شرکت های پتروشیمی،  شهرک های منطقه و نیز مناطق  کم برخوردار آغاز شده است و با جدیت از سوی  خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی در حال انجام است.

همچنین ضدعفونی کردن معابر شهر های ماهشهر و بندرامام توسط ناوگان آتش نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بطور مداوم درحال انجام است .

از سوی دیگر توزیع بطری های حاوی محلول ضدعفونی کننده دست میان ادارات دارای ارباب رجوع مردمی توسط پایگاه مقاومت بسیج سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی  نیز از دیگر فعالیت ها در مسیر مبارزه با ویروس کرونا است .

بر اساس این گزارش، تولید آب ژاول از سوی پتروشیمی کارون ادامه دارد و پتروشیمی های اروند و خوزستان آمادگی خود را برای تولید این محصول اعلام  کرده اند.

https://ipna.news/148801کپی شد!