عرضه محلول آنتى سپتیک تولیدی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در ۴ استان کشور/ماده ضد عفونی کننده دست در شهرهای تهران،عسلویه،ماهشهر و گیلان توزیع شد

رئیس کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ماده ضدعفونی کننده دست در شهرهای های تهران، عسلویه، ماهشهر و نیز استان گیلان و برخی از مناطق عملیاتی نفت توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛علی ربانی، رئیس کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی، به پیگیری های انجام شده برای تامین مواد اولیه مورد نیاز اشاره  کرد و وگفت: از عصر دیروز با دریافت ماده اولیه  مورد نظربرای تولید محلول آنتى سپتیک در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی روند تولید شتاب  گرفته است و امید است که بتوانیم بخشی از نیازهای واحدهای عملیاتی و بهداشت و درمان را تامین کنیم.

وی افزود : با پیگیری های همکاران در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و حمایت های ستاد  شرکت ملی صنایع پتروشیمی و تامین به موقع منابع مالی از سوی  شورای راهبردی شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ، بخش دوم خوراک دریافت و تولید محصول مورد نیاز واحدهای درمانی و شرکت های پتروشیمی و دیگر زیر مجموعه های صنعت نفت  کشورمان برای کاهش انتشار ویروس کرونا در حال تولید است.

ربانی به اقدام های موثر پتروشیمی کارون اشاره کرد و گفت : این شرکت توانست  ماده ضد عفونی کننده سطوح تولیدی خود را به بسیاری از شرکت ها و شهرداری ها در سطح منطقه ، استان خوزستان، تهران، گیلان و کرمانشاه حسب تقاضا تحویل نماید.

همجنین با توجه به دستورالعمل استفاده از  ماده ضدعفونی سطوح ( آب ژاول) و رقیق نمودن تا ۱۰ برابر با اب، میزان مواد تحویلی تا لحظه گزارش براساس آمار ارسالی مدیر عامل محترم پتروشیمی کارون بیش از ۴ میلیون لیتر می باشد.

وی یادآور شد که ماده ضدعفونی دست تولیدی در حال توزیع با تقبل هزینه تامین مواد اولیه توسط شوراهای راهبردی شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و عسلویه و  همکاری هلدینگ های خلیج فارس  و پتروفرهنگ رایگان توزیع می شود.

https://ipna.news/148778کپی شد!