«عسلویه» نقش و جایگاه ویژه‌ای در امنیت ملی دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه گفت: با توجه به سرمایه گذاری عظیم صنایع نفت و گاز و ایجاد چندین نقطه حساس امنیتی در حجم و تراکم بالا اعم از فرودگاه، پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی، منطقه راهبردی عسلویه، نقش و جایگاه ویژه‌ای در امنیت ملی دارد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران از استان بوشهر، سرهنگ مهدی حسن زاده در جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: با توجه به سرمایه گذاری عظیم صنایع نفت و گاز و ایجاد چندین نقطه حساس امنیتی در حجم و تراکم بالا اعم از فرودگاه، پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی، منطقه راهبردی عسلویه، نقش و جایگاه ویژه‌ای در امنیت ملی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه تصریح کرد: بدیهی است که متولیان امنیت منطقه با یک همگرایی، همسویی و همکاری مستمر در چهارچوب قوانین و مقررات موضوعه سازمانی خود و شورای تأمین و کمیته حفاظتی امنیتی پارس، نقش کاربردی در تراز امنیت ملی ایفا کنند.

حسن زاده ادامه داد: شورای تأمین شهرستان بر مبنای شناخت دقیق تهدیدها، آسیب‌ها، چالش‌ها و فرصت‌های مترتب و متصور شهرستان و با رویکرد پیشگیرانه اعم از پیشگیری‌های فرهنگی اجتماعی، وضعیت محیطی و حقوقی- جزایی، در یک مفاهمه امنیتی فزاینده در شقوق مختلف و متفاوت منافع ملی به طور جد در حال خدمت گذاری به مردم شریف و فهیم شهرستان می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه تاکید کرد: شورای تأمین در یک فرایند عالمانه با بالا بردن سطح کیفی کمیسیون کارگری شهرستان نسبت به مطالبات کارگری و اشتغال‌زایی تصمیمات و تدابیری اتخاذ کردند که منجر به سیر نزولی اعتراضات کارگری و سیر صعودی اشتغال جوانان جویای کار شهرستان شده است.

وی ادامه داد: برآیند عینی آن در فتنه و اعتراضات بنزینی بود که علی رغم برآورد احتمال وقوع حادثه در شهرستان، اولاً از طرف مردم فهیم این دیار هیچگونه اقدام ضد امنیتی صورت نگرفت بلکه در پیشگیری هم کمک کردند.

https://ipna.news/148462کپی شد!