هماهنگی عملیاتی پتروشیمی و شهرستان بندرماهشهر در شرایط اضطراری

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی : در حادثه هواپیمای کاسپین، تمامی شرکتهای پتروشیمی و نهادهای شهری شهرستان بندرماهشهر بدون تعلل امکانات خود را در اختیار مدیریت شرایط اضطراری قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در جلسه ای که به درخواست شرکت هواپیمایی کاسپین جهت تقدیر از دست اندرکاران عملیات بازگرداندن هواپیمای کاسپین به فرودگاه، برگزار شده بود، گفت: خدا را شاکریم که حادثه خروج هواپیمای کاسپین از باند فرودگاه ماهشهر خسارت جانی در پی نداشت در صورتی که اگر خدا کمک نمی‌کرد ممکن بود ابعاد حادثه گسترده تر باشد.

محسن آتش زمزم، افزود: باید از همدلی و همکاری تمامی عوامل اجرایی و پشتیبانی این عملیات تشکر کرد که با درخواست کمک، بدون هیچ پرسش و تعللی تمامی امکانات موجود را در اختیار عملیات امداد رسانی قرار دادند.

وی خطاب به مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین که در جلسه حضور داشت، گفت: تمامی مسئولین شهرستان از ابتدای حادثه تا انتهای آن که حدود ۲۱ ساعت طول کشید پای در رکاب داشته و در صحنه ی حادثه حاضر بودند.

آتش زمزم در پایان ضمن تشکر مجدد از تمامی عوامل درگیر این موفقیت، تاکید کرد: هدف ما از عقد قرارداد با هواپیمایی کاسپین، بالا بردن سطح کیفی پروازهای فرودگاه ماهشهر بود چرا که این شرکت هواپیمایی از هر نظر مورد تایید کارشناسان است.

https://ipna.news/148385کپی شد!