روایت هوایپمای حادثه دیده خطوط هوایی کاسپین در فرودگاه بندرماهشهر

هواپیمای شرکت کاسپین ساعت ۶:۳۵ صبح روز دوشنبه ۷ بهمن ۹۸ فرودگاه مهرآباد را به مقصد فرودگاه ماهشهر ترک کرد که در هنگام فرود در این فرودگاه دچار حادثه شد.

این هواپیما با ۱۴۴ سرنشین در زمان فرود، باند فرودگاه ماهشهر را رد کرد و در اتوبان کنار جاده متوقف شد.

بلافاصله پس از این حادثه تمام تیم های ایمنی و انتظامی در محل حاضر شدند و اقدامات ایمن سازی به سرعت انجام شد و مسافران به سلامت از هواپیما خارج شدند.

در این مرحله عملیات انتقال هواپیما به داخل فرودگاه آغاز شد، عملیاتی که به دلیل وزن بالای هواپیما و موانع موجود بر سر راه آن بیش از ۲۰ ساعت به طول انجامید.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در این رابطه اظهار کرد: خوشبختانه هیچ یک از مسافران در این حادثه آسیبی ندیدند و سایر پروازهای فرودگاه ماهشهر طبق برنامه انجام شد اما رعایت موضوعات ایمنی مهمترین نکته ای بود که همکاران ما در انتقال هواپیما باید مدنظر قرار می دادند و خوشبختانه با تعامل ایجاد شده تمام دستگاه های شهری، سازمان منطقه ویژه اقتصادی و شرکت های پتروشیمی بنا به نیاز در حادثه حضور پیدا کردند و در کنار شرکت عملیات غیرصنعتی امور مربوط به انتقال هواپیما انجام شد.

وی ادامه داد: به لطف خدا با وجود سختی کار و سردی هوا انتقال هواپیما بدون هیچ مشکلی انجام و مسیر جهت تردد خودروها بازگشایی شد که این مجاهدت ۲۲ ساعته از سوی عوامل حاضر در محل جای تقدیر ویژه دارد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در پایان درباره بررسی جزئیات این حادثه گفت: بررسی علت حادثه از همان ساعات ابتدایی توسط کارشناسان آغاز شده است و پس از مشخص شدن دلایل، جزئیات به اطلاع مردم شریف رسانده خواهد شد.

https://ipna.news/148313کپی شد!