فیلم و عکس: هواپیمای حامل کارکنان و مدیران پتروشیمی در بندرماهشهر دچار حادثه شدید شد

پرواز برگشت تهران-ماهشهر شرکت هواپیمایی کاسپین در فرودگاه بندرماهشهر از باند خارج شد.

هواپیمای شماره ۶۹۳۶ که ساعت ۶:۳۵ صبح امروز از تهران به مقصد بندرماهشهر پرواز کرد در زمان فرود به دلیل نقص فنی از باند فرودگاه ماهشهر خارج شد. تیم های کارشناسی برای  بررسی علت این حادثه به محل اعزام شدند.

مسافران این هواپیما  در سلامت کامل به سر می برند و همگی به فرودگاه بندر ماهشهر منتقل شدند.

هواپیمای شرکت کاسپین از باند منحرف شده و در جاده ماهشهر سربندر قرار گرفت. بال این هواپیما شکسته شده است. هواپیمای شرکت کاسپین ١٣۵ مسافر داشته است.

دادستان ماهشهر: تشکیل کمیته بحران در زمینه سانحه هواپیمای مسافربری تهران – ماهشهر

محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر گفت: با حضور در صحنه و بررسی علت حادثه، کمیته بحران در این رابطه تشکیل شده است.

او افزود: تیم کارشناسى بررسى سانحه نیز از تهران در حال اعزام به شهرستان هستند.

محور ماهشهر – سربندر به علت وجود هواپیما بسته شده است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: محور ماهشهر – سربندر به علت فرود اضطراری هواپیمای مسافربری که صبح امروز رخ داد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

او افزود:محور جایگزین ماهشهر_ جراحی_سربندر بوده و با پس از باز شدن محور ماهشهر_سربندر مراتب به اطلاع شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

۲  مصدوم در حادثه هواپیما فرودگاه ماهشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: به علت خروج هواپیمای مسافربری شرکت کاسپین از باند فرودگاه ماهشهر، دو نفر مصدوم شدند.

علی خدادادی افزود:دو فرد مصدوم که از ناحیه پا دچار مصدومیت سطحی شده بودند توسط عوامل امدادی این جمعیت به مرکز درمانی انتقال یافتند.

https://ipna.news/148276کپی شد!