ثبت رکورد جدید فروش ماهانه محصولات پتروشیمی شیمی بافت

پتروشیمی شیمی بافت (از شرکت های تابعه شستا) با پشت سر نهادن رکورد قبلی فروش MTBE، در دی ماه و MEK در آذرماه امسال موفق شد نصاب ماهانه جدیدی را از بدو راه اندازی کارخانه در حوزه بازاریابی و فروش این محصولات استراتژیک ثبت کند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛کیوان نظیری فرد مدیر فروش این شرکت با بیان این که مجموع فروش ماهانه محصول MTBE دردی ماه امسال بالغ بر ۱۰ هزار و هفت تن شد، تصریح کرد: مجموع فروش داخلی و صاداراتی این محصول ۵۵۹ تن ارتقا را نسبت به رکورد قبلی که با تناژ ۹ هزار و ۴۴۸ تن در مهر ۹۶ به ثبت رسیده بود، نشان می دهد.

وی افزود: این شرکت ضمن تحقق رونق تولید و فروش در دی ماه سال جاری از نصاب سال‌های پیشین عبور و این رکورد ۴۱ درصد بیشتر از میزان بودجه پیش‌بینی شده در این ماه بوده است.

مدیر فروش شرکت شیمی بافت اضافه کرد: همچنین بالاترین فروش محصول MEK در سایت ۲ (شیمی تکس آریا سابق) این شرکت در آذر ماه سال جاری به ۳۵۲ تن رسید که پیش از این در آذر سال ۹۵ فروش این محصول با تناژ ۳۲۰ تن رکورددار بود.

نظیری فرد تأکید کرد: با وجود چالش های گوناگون، بدون شک تلاش همکاران، هم افزایی بسیار خوب ارکان مدیریتی و عملیاتی مجموعه در تداوم کار گروهی و نیز کیفیت بالای محصولات تولیدی مجتمع در خلق این کامیابی اثرگذار بوده است.

وی یادآور شد: امیدواریم که با بازاریابی هدفمند در بازارهای داخلی و پیگیری اهداف صادراتی و استمرار تولید با کیفیت محصولات شرکت، شاهد توفیقات ارزنده تری در مسیر تحقق برنامه های تولیدی، بازرگانی و صادراتی این شرکت باشیم.

https://ipna.news/148227کپی شد!