فعالیت پتروشیمی ها در زمینه مسئولیت اجتماعی باید هدفمند شود

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با تأکید بر اهمیت مسئولیت اجتماعی در صنعت پتروشیمی گفت: فعالیت‌های شرکت‌های پتروشیمی در زمینه مسئولیت اجتماعی باید هدفمند و همسو شود.

بهزاد محمدی در نخستین نشست شورای راهبردی مسئولیت‌های اجتماعی در صنعت پتروشیمی، نقش هلدینگ‌ها در اجرایی شدن مسئولیت اجتماعی را بسیار مهم ارزیابی و اظهار کرد: با توجه به تجارب به‌دست آمده و هزینه‌های انجام شده در سال‌های اخیر، باید تغییر وضع در مسئولیت‌ اجتماعی پتروشیمی‌ها را با با نگاهی نو تحقق بخشیم.

وی با بیان اینکه پتروشیمی‌ها به عنوان پیشران توسعه کشور اقدام‌های مهم زیادی را در حوزه مسئولیت اجتماعی دنبال می‌کنند، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در راستای تبیین دستاوردهای کسب‌شده نقشی مهم و تعیین‌کننده دارند.

معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه همدلی، همکاری میان خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی می‌تواند به اقدام‌های اثربخش و ماندگاری در مسئولیت اجتماعی منجر شود، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که صنعت نخست کشور به‌ویژه در مناطق عسلویه و ماهشهر محور توسعه پایدار شود.

علی ربانی، مشاور اجتماعی مدیرعامل و رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این نشست گزارشی از روند فعالیت‌های این شرکت و مدیران عامل هلدینگ‌های پتروشیمی نیز دیدگاه‌ها و نظرهای مختلف در بحث مسئولیت‌های اجتماعی را ارائه کردند. همچنین مقرر شد نشست شورای راهبردی مسئولیت‌های اجتماعی در صنعت پتروشیمی به صورت نظام‌مند برگزار شود.

نخستین نشست شورای راهبردی مسئولیت‌های اجتماعی در صنعت پتروشیمی با حضور بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سیدامیر طالبیان، مشاور وزیر نفت در امور اجتماعی، مدیران عامل هلدینگ‌های پتروشیمی و روسای شورای راهبردی مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد.

https://ipna.news/148204کپی شد!