واکنش مدیرعامل پتروشیمی بندرامام به تجمع کارکنان رسمی: آنها اخراجی، بساز بفروش، بی مسئولیت، گول خورده و ساده بودند!

ایپنا- صبح روز گذشته ۳شنبه ۲۶ آذرماه جمعی از کارکنان رسمی پتروشیمی بندر امام با تجمع اعتراضی در کم سابقه خود در دفتر مرکزی شرکت انتقادات خود را نسبت به کاستی ها بیان کردند.

حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندر امام با وجود اینکه در دفتر کار خود حضور داشت، در جمع معترضین حاضر نشد. اما پس از چند ساعت با انتشار یک پیام در فضای مجازی نکاتی را در خصوص این تجمع بیان داشت که تعجب کارکنان را برانگیخت.

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام در پیام خود نوشته: “امروز شاهد اقدامی خارج از چارچوب و مقررات برخی از همکاران بودیم که در حد، اندازه و شان کارمند نبود. از طریق دوربین ها مشاهده گر رفتار های خارج از چارچوب و اخلاق برخی از کارمندان بودم که ازقضا با برخی از آنها بیش از چند ساعت جلسه داشته ام و در مجتمع هشت هزار نفری تقریبا از کنه زندگی این نفرات مطلع هستم. برخی در کار ساخت و ساز، برخی ازاده، برخی رزمنده و برخی دیگر نیز اخراجی و با وساطت و گذشت مجددا استخدام شده اند ! برخی با گذر زمان نتوانسته اند عهده دار مسیولیتی شوند اما حقوقهای در سقف می گیرند! برخی دیگر نفرات کاری و مسیولیت پذیری هستند که گول خورده و با سادگی در این جمع حضور یافتند و این افراد با مصاحبت مدیرانشان از مسیر قانونی متقاضی کارهایشان شدند.”

حمیدرضا رستمی در ادامه این پیام توضیحاتی نیز در خصوص مطالبات کارکنان ارائه کرده که چنگی به دل کارکنان معترض نزد.

حمیدرضا رستمی امروز در حالی در جمع کارکنان معترض حاضر نشد که گفته میشد وی در جلسه است اما در پیام منتسب به رستمی مشخص شده که او از طریق دوربین های مداربسته در حال مشاهده و به نوعی شناسایی کارکنان معترض بوده است!

وی تجمع اعتراضی کارکنان رسمی این شرکت را “در حد و اندازه کارمند” نداسته و آن را اقدامی خارج از اخلاق خوانده است.

وی در ادامه پیام با اشاره به زندگی شخصی بعصی کارکنان که اصلا ربطی به حیطه مسئولیت وی ندارد، سعی کرده خود را مسلط نشان دهد و آنها را “اخراجی، بساز بفروش، بی مسئولیت، گول خورده و ساده” نامیده است!

رستمی اما هیچ توضیحی نداده که چرا کارمندان رسمی که در سایر شرکتهای پتروشیمی بیشترین رضایت شغلی را داشته و دارند در زمان مدیریت وی در پتروشیمی بندر امام دست به تجمع اعتراضی زده و حدود ۱۰ مطالبه مهم و جدی دارند؟

انتظار میرود مدیران هلدینگ خلیج فارس با بررسی شرایط مدیریت در پتروشیمی بندرامام سعی در رفع مشکلات این شرکت عظیم و مهم در حوزه پتروشیمی کنند.

https://ipna.news/147791کپی شد!