طرح بهینه سازی و اصلاح تولید واحد POLY H پتروشیمی تندگویان افتتاح شد/تولید مهرماه پتروشیمی تندگویان به مرز ۱۱۰ هزار تن رسید

خورنا|باقرگل فر:طرح بهینه سازی و اصلاح تولید واحد POLY H پتروشیمی تندگویان با حضور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس بصورت رسمی افتتاح شد.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی ؛ با بهره برداری از این طرح جدید ظرفیت تولید PET گرید خاص نساجی در پتروشیمی تندگویان به ۱۵۸ هزار تن در سال افزایش می یابد به طوری که ظرفیت تولید در واحد POLY H این مجتمع از ۲۰۰ تن فعلی به بیش از ۴۸۰ تن در روز افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش؛نکته مهم بهره برداری از این طرح آن است که پیشتر قرارداد ساخت و اجرای طرح بهینه سازی و اصلاح تولید واحد POLY H پتروشیمی تندگویان به یک شرکت چینی واگذار شده بود که این شرکت پس از اعمال تحریم های غیر قانونی از ادامه مشارکت در این پروژه انصراف داد و عملاً این طرح به همت متخصصان داخلی نصب ، راه اندازی و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

سید رضا قاسمی شهری مدیرعامل پتروشیمی تندگویان گفت: تولید مهرماه پتروشیمی تندگویان به مرز ۱۱۰ هزار تن رسید و این شرکت از زیان به سودآوری تبدیل شد ، سود ۷ ماه پتروشیمی تندگویان ۱۳۴۴ میلیارد تومان شد.

https://ipna.news/146019کپی شد!