تریدرهای فعال در بازدید از غرفه پتروشیمی اروند ،بازارهای منطقه ای تشنه EPVC اروند است

خورنا|باقرگل فر: بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی؛ تریدرهای فعال در بازدید از غرفه پتروشیمی اروند در ششمین نمایشگاه بین المللی امپکس، کیف، کفش و چرم در تهران با بیان اینکه بازارهای منطقه ای تشنه EPVC اروند هستند، خواستار افزایش میزان عرضه آن جهت صادرات شدند.

جواد طبسی نژاد مدیر عامل شرکت دیزاک سان پرهام، در بازدید از غرفه شرکت پتروشیمی اروند، آمادگی خود را جهت خرید محصولات شرکت با هدف بازار صادراتی اعلام کرد. وی اظهار داشت: با توجه به قیمت و کیفیت مطلوب EPVC اروند که قدرت رقابت با برندهای مشابه خارجی را دارد، تولیدکنندگان ترکیه ای رغبت بسیاری به خرید این محصول دارند چون سود خوبی برایشان دارد و می توانند بازارهای اروپایی خود را حفظ کند.

طبسی نژاد ادامه داد: برخی شرکتهای دیگر حتی ابراز تمایل کرده اند در ازای دریافت ای پی وسی اروند، به شرکتهای تریدر، واترجت و چرم با کیفیت بالا برای تولیدکنندگان ایرانی ارائه کنند.خلیلی مدیرعامل شرکت کفش میهن هم در بازدیداز غرفه پتروشیمی اروند، از آمادگی خود برای خرید روزانه ۸-۷ تن EPVC جهت صادرات به عراق خبر داد. مدیرعامل یک شرکت ایرانی مستقر در عمان نیز خواستار افزایش میزان ارائه EPVC در بورس کالا، جهت صادرات به هند با توجه به اقبال و نیاز روزافزون این بازار شد.

https://ipna.news/145585کپی شد!