مراسم اهتزاز پرچم اربعین حسینی در موقعیت قمر بنی هاشم شهرستان بندرماهشهر در شلمچه+تصاویر

خورنا|باقرگل فر:روز پنجشنبه (۱۸ مهرماه ۱۳۹۸) طی مراسمی با حضور اعضای شورای اداری شهرستان بندرماهشهر و نماینده محترم ولی فقیه در استان، بیرق اربعین در موقعیت قمر بنی¬هاشم شهرستان بندرماهشهر افراشته شد.

پیش از این مراسم، جلسه شورای اداری شهرستان بندر ماهشهر در این موقعیت با حضور اعضای شورای اداری شهرستان و خادمان مواکب موقعیت قمر بنی هاشم در شلمچه برگزار شد.

در جلسه شورای اداری، فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت:  منطقه شلمچه بعد از هجوم نظام صدام جزء اولین مناطقی بود که مورد هجوم بعثی ها قرار گرفت و این خاک آغشته به خون هزاران جوان برومند این کشور است.

محسن بیرانوند ادامه داد: امروز همه ما شاهدیم که راهی که آنها می خواستند آن را ببندند به برکت خون همان شهدا نه تنها برای شیعیان ایران بلکه برای شیعیان تمام جهان باز شده است و هر ساله به زوار اربعین افزوده می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش هر ساله تعداد زوار اربعین، به نظر می رسد که این منطقه نیاز به یک شهر یا یک شهرک خدماتی دارد و بایستی مسئولین امر یک توجه ملی به این موضوع داشته باشند. همچنین دستگاه هایی که توانایی بیشتری دارند لازم است که خدمات بیشتری ارائه کنند مثل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و سازمان منطقه آزاد اروند که در این زمینه نیز بسیار فعال هستند.

نماینده ی عالی دولت در شهرستان بندرماهشهر، در خصوص همکاری پتروشیمی در خدمت به زوار ابا عبداله الحسین گفت: شرکت های پتروشیمی منطقه ماهشهر در بحث خدمات به زوار از هیچ کمک مالی و غیرمالی دریغ نکرده اند و نه تنها در مرز شلمچه، بلکه براساس اعلام استانداری خوزستان، کمکهای خود را در مرز چذابه نیز آغاز نموده و در این راستا خدمات خوبی هم به ستاد اربعین شهرستان و هم به سایر مواکب ارائه می نمایند. که جا دارد از مدیران عامل شرکت های پتروشیمی منطقه، به ویژه آقای مهندس شهیدی نیا که مساعدتهای زیادی را در راستای برپایی مواکب شهرستان در موقعیت قمر بنی هاشم و از محل اعتبارات شورای راهبردی داشته اند تشکر نمایم. از این نظر بحمدا… موقعیت قمر بنی‌هاشم از شرایط ایده‌آلی برخوردار است و بسیار آبرومند کار خود را ادامه می دهد و خوشبختانه این کمک ها به همراه کمکهای مردمی و کمک هایی که منطقه سوم دریایی انجام می دهد هر سال رو به افزایش است.

در ادامه این مراسم حضرت آیت ا… موسوی فرد نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، ضمن حضور در مراسم اهتزاز بیرق اربعین در موقعیت قمر بنی هاشم، به همراه جمعی از مسئولین استان، از موکب حضرت علی اکبر بازدید و در جریان روند خدمات رسانی قرار گرفتند./سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی






https://ipna.news/145185کپی شد!