نشست صمیمی مدیرعامل پتروشیمی اروند و فرماندهان سپاه و بسیج بندرماهشهر برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس، نشست صمیمی مدیرعامل پتروشیمی اروند و فرماندهان سپاه و بسیج بندرماهشهر برگزار شد.

بنابه گزارش ایپنا، همزمان با هفته دفاع مقدس، نشست صمیمی مدیرعامل پتروشیمی اروند و فرماندهان سپاه و بسیج ماهشهر برگزار شد.

در این دیدار که مدیرعامل پتروشیمی اروند، رییس مجتمع، رییس مالی و عضو هیات مدیره، رییس امور بازرگانی، فرمانده بسیج پتروشیمی اروند، فرمانده سپاه ماهشهر وفرمانده حوزه بسیج صنعت پتروشیمی ماهشهر حضور داشتند، ابتدا حسن نشان زاده مقدم ضمن عرض خوشامدگویی و تبریک هفته گرامیداشتِ دفاع مقدس بیان داشت : یکی از کارهای ارزشمندی که باید انجام گردد، نکوداشتِ دوران دفاع مقدس و تجلیل ازسروقامتان عرصه ی جهاد و ایثار است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگِ دوران دفاع مقدس باید زنده بماند، افزود : توسعه و اقتدارِ کشور عزیز ایران، مرهون فداکاری های شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس است.

در ادامه، فرمانده سپاه پاسداران ماهشهر نیز با ابراز خرسندی از این دیدار از زحمات مدیرعامل پتروشیمی اروند و همکارانشان در امر تولید تشکر کرد.

کریم بابایی به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس پرداخت و با اشاره به ایثار و رشادت های رزمندگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس، نسبت به همدلی و اتحاد آحاد ملت ایران ابراز امیدواری کرد و ادامه داد : در شرایط کنونی، بیش از پیش به روحیه ایثار و فداکاری نیازمندیم.

در پایان این دیدار، فرمانده بسیج پتروشیمی اروند، با بیان نقش بسیجیان در دوران دفاع مقدس، حضور پر رنگ بسیج در شرایط کنونی را حائز اهمیت دانسته و گفت : در سالی که مزین به شعارِ”رونق تولید” است، برای رفع دغدغه های اقتصادی مقام معظم رهبری در عرصه تولید تلاش خواهیم کرد.

https://ipna.news/144796کپی شد!