دومین سمینار هم اندیشی و ارتباط با مشتریان با حضور پتروشیمی اروند و مشتریان در حاشیه نمایشگاه بین المللی ایران پلاست برگزار شد.

خورنا|باقر گل فر:حسن نشان زاده مقدم نائب رییس هیئت مدیره ومدیرعامل پتروشیمی اروند در این سمینار گفت: رمز سلامت سازمان را در جلب رضایت مشتریان می دانم.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند ، این پتروشیمی با رویکرد ارتقا رضایت مشتریان، اقدام به برگزاری دومین سمینار ارتباط با مشتریان در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست نمود.

در این سمینار که جمعی از مدیران و مشتریان شرکت پتروشیمی اروند حضور داشتند، ابتدا محمدرضا کریمی ، مدیر بازرگانی پتروشیمی اروند ، ضمن عرض خوشامدگویی، به تشریح اهداف و ماموریت ها، ارزش های فنی و اخلاقی نهادینه در پتروشیمی اروند، فروش داخلی و صادرات محصولات، اولویت حمایت از بازار داخل و برنامه های آتی امور بازرگانی پرداخت.
سپس، علیرضا منجی، مدیر تضمین کیفیت پتروشیمی اروند، با اشاره به برنامه های اداره تضمین کیفیت در جهت رضایت مندی مشتریان تصریح کرد :
مشتری مداری ، محور اصلی برنامه های اداره تضمین کیفیت پتروشیمی اروند است.شناخت نیازها و انتظارات آنها و نهایتا بهبود و حصول رضایتمندی مشتریان از مهم ترین فعالیتهای این اداره به شمار میرود.
پس از آن، حبیب الله سلیمانی، رییس پژوهش و فناوری توضیحات تفصیلی درباره فعالیت های این اداره، ارتباط مستمر با نخبگان و مراکز پژوهشی و تحقیقات علمی صورت گرفته در کیفیت محصولات پتروشیمی اروند ارایه داد .

در ادامه برنامه، مشتریان و ذینفعان با بیان نظرات، پیشنهادات و مشکلات، پرسش های خود را مطرح کردند که دکتر علیزاده، مدیرمالی و عضو هیئت مدیره، و کارشناسان حاضر در همایش نیز ضمن پاسخگویی به گفتگو و تبادل نظر با آنان پرداختند.

در پایان این سمینار، حسن نشان زاده مقدم، نائب رئیس و مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، با ابراز خرسندی از حضور مشتریان، فلسفه وجودی سازمان را، مشتریان دانست و افزود :مشتریان جزوی از سازمان هستند.

وی با تاکید بر اینکه لازم است بحث های آکادمیک نگاه به مشتریان اجرایی شود، مشتری مداری را مبنای کار خود دانسته و شناسایی انتظارات و رفع مشکلات آنان را اولویت کاری خود برشمرده و افزود :آموزه های دینی، ملی و علمی، مشتری را اول و آخر ارزش سازمانی می داند.

وی ضمن اینکه دغدغه های مشتریان را بسیار حائز اهمیت دانست، اظهار داشت :پتروشیمی اروند به‌عنوان یکی از صنایع پایه و زیربنایی، نقش مهمی در توسعه صنایع پایین دستی دارد و بی تردید برای تامین بهتر نیاز این صنایع و کمک به رشد و توسعه آنها نیازمند تقویت ارتباط با صنایع پایین دستی هستیم.

ایشان در پایان، وفاداری مشتری را نشانه ی پویایی سازمان برشمرد و ضمن دعوت از مشتریان خود برای بازدید از خط تولید پتروشیمی اروند، بر گسترش ارتباط با مشتریان تاکید نمود.

https://ipna.news/144497کپی شد!