مشارکت ۱۱ میلیاردی پتروشیمی امیرکبیر و کمیته امداد برای ساخت ۲۰ واحد مسکونی

پروژه ساخت و احداث ۲۰ واحد مسکونی هر کدام به مساحت ۲۰۰ مترمربع برای مددجویان کمیته امداد توسط ناحیه مقاومت بسیج و با همکاری پتروشیمی امیرکبیر و کمیته امداد امام خمینی (ره) و با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در شهرک مدنی شهرستان بندرماهشهر کلنگ‎زنی شده است.

«سرهنگ کریم بابایی» نیز در حاشیه کلنگ‎‌زنی ۲۰ واحد مسکونی اظهار کرد: امروز در راستای زدودن چهره فقر و محرومیت از شهرهای کشور عزیزمان ایران شاهد کلنگ‌زنی ۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در شهرک مدنی شهرستان بندرماهشهر هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر افزود: این پروژ‌ه‌ها با پیگیری و همت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بندرماهشهر، شرکت پتروشیمی امیرکبیر و بسیج سازندگی شهرستان بندرماهشهر در شهرک مدنی این شهرستان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی کار ساخت و احداث این منازل را انجام می‌دهد بیان کرد: در این پروژه ۲۵۰ میلیون ریال از پتروشیمی امیرکبیر و ۲۰۰ میلیون ریال از کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۱۰۰ میلیون ریال وام مددجویان برای هر خانه اختصاص داده شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه این منازل تا پایان سال تکمیل و تحویل مددجویان داده می‌شوند، خاطرنشان کرد: این مشارکت نویدی است برای رسیدن به آرمان انقلاب اسلامی که کم کردن تضاد طبقاتی و از بین بردن محرومیت در کشور عزیزمان ایران بوده است.

https://ipna.news/143208کپی شد!