مدیرعامل پتروشیمی بندر امام:

توسعه پایدار و متوازن منطقه اولویت اول شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس است

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام گفت: توسعه پایدار و متوازن منطقه اولویت اول شرکت‌های تابعه هلدینگ خليج فارس است.

به گزارش خورنا، حمیدرضا رستمی عصر دوشنبه در مراسم تقدیر از مدیرعامل سابق شرکت عملیات غیرصنعتی بندر ماهشهر اظهار کرد: توسعه پایدار و متوازن منطقه اولویت اول شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

وی افزود: در واقع پتروشیمی بندر امام با داشتن بیشترین سهم در شورای راهبردی بین شرکت‌های پتروشیمی منطقه و همچنین شرکت عملیات غیرصنعتی به عنوان اصلی‌ترین مجموعه خدمات‌رسان به جامعه پیرامون است و در این حوزه بیشترین وظیفه را بر دوش خود دارند.

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام در ادامه با تقدیر از تلاش‌ها و عملکرد مطلوب عبدالرضا غلامی در طول تصدی مسئولیت عملیات غیر صنعتی تاکید کرد: همواره مسئولیت‌ها برای تمام مسئولان گذرا و وظیفه همگی این است که در کنار یکدیگر برای آبادانی کشور تلاش کنیم و قطع به یقین از این پس هم شرکت پتروشیمی بندر امام به مانند گذشته به منظور ارائه بهترین خدمات به کارکنان صنایع پتروشیمی و خانواده‌ها و همچنین منطقه در کنار مدیرعامل جدید و شرکت عملیات غیر صنعتی خواهد بود.

در ادامه این مراسم مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز از تلاش‌های مدیرعامل سابق شرکت عملیات غیر صنعتی تقدیر و تشکر کرد و همچنین آرزوی موفقیت و سربلندی برای مدیرعامل جدید این شرکت داشت.

به گزارش خورنا، شرکت خوارزمی بندر امام که یکی از شرکت‌های تابعه پتروشیمی بندر امام به شمار می‌آید با شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در حوزه‌ مسئولیت‌های اجتماعی، خدمات‌رسانی به کارکنان و خانواده‌های صنعت پتروشیمی و همچنین توسعه منطقه مراوده، مشارکت و همکاری‌های بسیاری داشته است.

https://ipna.news/140911کپی شد!