پالایشگاه گاز ایلام مقام اول پژوهش در بین پالایشگاه‌های کشور کسب کرد

خورنا|باقر گل فر:رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در ارزیابی عملکرد واحدهای پژوهشی پالایشگاه های گاز کشور که توسط مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران انجام داده، پالایشگاه گاز ایلام مقام اول را در بین پالایشگاه‌های گاز کشور در سال ۹۷ کسب کرده است.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی، احسان نوراللهی افزود: این پالایشگاه بر اساس شاخص های تعریف شده توسط مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران توانست با کسب نمره کامل ارزیابی مقام اول پژوهشی را کسب کند.

وی اظهار داشت: کسب این عنوان در حوزه پژوهش یکی از اهداف استراتژیک این شرکت برای سال ۱۴۰۴ بود که خوشبختانه پیش از موعد مقرر به اهداف خود رسیده است.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام از تحقق اولین هدف استراتژیک این شرکت خبر داد و تصریح کرد: پالایشگاه گاز ایلام چشم انداز خود را برای سال ۱۴۰۴ به شرح؛ تولید پایدار محصولات در حد طراحی، تندیس زرین در تعالی سازمانی، سازمان بهره وری در استقرار نظام مدیریت بهره‌وری و کسب رتبه های اول در HSE و پژوهش و فناوری ترسیم کرده که خوشبختانه با تلاش های انجام شده، در مقوله پژوهش و فناوری این مهم زودتر از موعد به هدف تعیین شده رسیده است.

نوراللهی با اشاره به اینکه این پالایشگاه در سال گذشته در حوزه پژوهش و فناوری ۴۵ قرارداد با دانشگاه های کشور انعقاد نموده است،خاطر نشان کرد:این قرارداد ها شامل ۱۰ مورد پروژه پژوهشی، ۴ مورد طرح اینترنشیپ و ۳۱ مورد پایان نامه تحصیلات تکمیلی بوده است.

وی اظهارداشت: همچنین انعقاد ۲ مورد تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی با دانشگاه آزاد ایلام و جهاد دانشگاهی ایلام و ارتباط و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، مشارکت در برگزاری همایش ها و سمینارهای علمی و جذب ۱۰۰ درصدی بودجه حوزه پژوهش از دیگر اقدامات شاخص حوزه پژوهش و فناوری این پالایشگاه در سال گذشته بوده است.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام گفت: کسب این مهم در قالب انجام یک کار تیمی با همکاری کمیته های پژوهشی پالایشگاه متشکل از ۸۰ نفر از همکاران و اعضا هیات علمی دانشگاه ها بدست آمده است.

https://ipna.news/140799کپی شد!