مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ه) در‌منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

خورنا|باقر گل فر:بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مراسم سی‌مین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد.

این مراسم با حضور امام جمعه ماهشهر، مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی، تنی چند از فرماندهان لشکری شهرستان و جمع کثیری از بسیجیان پایگاههای مقاومت شرکتهای پتروشیمی در مسجد الغدیر برپا شد.

حجه الاسلام غبیشاوی در بخشی از این مراسم طی سخنانی گفت: حضرت امام خمینی(ره) با تهذیب نفس، شجاعت و با پشتیبانی از خدا توانست در مقابل دو ابرقدرت غرب و شرق بایستد و انقلاب مردم ایران تا حدی قدرتمند بود که این دو ابرقدرت جهان ناچار شدند بر علیه ایشان متحد شوند.
وی افزود: براساس قواعد دین ما، کسی که ترس از خدا در دلش باشد از هیچ قدرت دیگری نمی‌ترسد. خداترسی و ایمان راسخ همراه با دانش و اطلاعات جامع از شرایط اجتماع و جهان قدرتی به امام داد که حرکت و انقلاب ایشان نقطه ی عطفی در تاریخ بشر شد.

امام جمعه ماهشهر در‌پایان سخنان خود گفت: پس از ارتحال ایشان، خبرگان رهبری نشستند و در یک انتخاب شایسته، رهبری مقتدر و شاگردی خلف از خمینی کبیر را به رهبری انتخاب کردند و امیدواریم تا ظهور حضرت حجت زیر سایه رهبری داهیانه ی ایشان باشیم.

تلاوت قران مجید و مداحی مداح اهل بیت بخشهای دیگری از این برنامه بود.

https://ipna.news/139816کپی شد!