امضای قرارداد پروژه واحد شیرین‌سازی در پتروشیمی بوعلی سینا

خورنا|باقر گل فر:قرارداد پروژه واحد شیرین‌سازی در مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا با همکاری مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، به امضا رسید.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره و مدیران این شرکت، به همراه مدیرعامل و رییس مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا، ضمن بازدید از این مجتمع، قرارداد پروژه واحد شیرین سازی این مجتمع را امضا کردند.

سید محمد احمدزاده مدیر عامل پتروشیمی بوعلی سینا اظهار کرد: امیدواریم با توانمندی شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، این پروژه به شکل مطلوب و در مدت تعیین شده به اتمام برسد.

صفر علی بابایی مدیر عامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی نیز گفت: با بهره گیری از مجرب ترین نیروی های متخصص، این پروژه با کیفیت مطلوب و در زمان تعهد شده به پایان می‌رسد.

حبیب اله بیطرف عضو هیات مدیره شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی نیز در این بازدید، ضمن تاکید بر همکاری‌های دو جانبه و با توجه به اینکه هر دو شرکت هم گروه بوده و اشتراک منافع دارند، تصریح کرد: مدیریت شرکت توسعه صنایع پتروشیمی از تمام ظرفیت‌های خود به منظور اجرای این پروژه استفاده خواهد کرد.

https://ipna.news/139194کپی شد!