فرمانده بسیج صنایع پتروشیمی بندرماهشهر از مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند تقدیر کرد

در حاشیه نشست هم اندیشی فرماندهان بسیج شرکت های پتروشیمی ماهشهر از مدیرعامل پتروشیمی اروند تقدیر شد.

حسن نشان زاده مقدم در این مراسم با اشاره به لزوم عمق بخشی در برنامه‌های بسیج خاطرنشان کرد: تجلی بسیج در عرصه‌های مختلف همچون پیشرفت صنعت پتروشیمی ، امر مهمی است.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند،جلسه هم اندیشی فرماندهان بسیج پتروشیمی های ماهشهر، به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند روز سه شنبه ۲۴ / ۲ / ۹۸ در سالن کنفرانس این شرکت، با حضور مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند، فرمانده بسیج استان خوزستان، فرمانده بسیج صنعت پتروشیمی و فرماندهان بسیج شرکت های پتروشیمی ماهشهر ، برگزار شد که بعد از ارایه عملکرد و طرح پیشنهادات پایگاهها، برنامه های ابلاغی بسیج پتروشیمی های ماهشهر برای سال ۹۸ به امضای فرماندهان رسید.

در آغاز این مراسم محسن اصلاحی، فرمانده بسیج پتروشیمی اروند ضمن عرض خیرمقدم، به عمده برنامه های پیشنهادی در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت : ان شاء الله برنامه های جامعی توسط پایگاه های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد. وی همچنین بر لزوم جدیت و هماهنگی بیشتر در برگزاری باشکوه تر برنامه های آتی پایگاههای بسیج تاکید نمود.

در ادامه، حسن نشان زاده مقدم، مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند نیز ضمن تشکر از حضور مهمانان و فرماندهان بسیج، باتوجه بر اهمیت “پیشرو” بودن بسیج، اذعان داشت : بسیج یک مکتب و نظریه است که در آن رسیدن به یک حیات با رشد بالنده در تمامی عرصه های معنوی، اجتماعی، فرهنگی، و اقتصادی اتفاق می افتد.

وی افزود : نتیجه توسعه ی فرهنگ بسیج، تجلی رفتارهای جمعی پیشرو، بر پایه ارزش های توکل، شجاعت، ایثار، آزادگی و پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی است.
مدیرعامل پتروشیمی اروند، “خدمتگزاری” را کلیدواژه مکتب بسیجی دانسته و افزود به فرمایش مقام معظم رهبری : “بسیج یعنی اینکه آحاد نیروی انسانی، خود را برای تحقّق اهداف عالیه موظّف بدانند.”

وی ، روحیه ایثار را در محیط های کاری و ترویج فرهنگ بسیج را در پتروشیمی ها از طرف فرماندهان پایگاهها خواستار شد.

در ادامه این نشست نیز، حسین احمدی، فرمانده بسیج استان و پاسدار سید شاکر محفوظیان، فرمانده بسیج صنعت پتروشیمی ضمن تاکید بر لزوم همبستگی، هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر پایگاه های بسیج پتروشیمی ها، الگو سازی فرهنگ بسیجی را امری مهم دانسته، اهتمام به آن را به همه بسیجیان سفارش نمودند.

در پایان این مراسم، فرمانده بسیج صنعت پتروشیمی ماهشهر، با اهدای هدیه از زحمات مدیرعامل پتروشیمی اروند در صنعت پتروشیمی و ارج نهادن ایشان به بسیجیان تقدیر و تشکر کرد.

https://ipna.news/138816کپی شد!