پتروشیمی بندرامام نقشه راهی برای کمک به سیل زدگان کشور تدوین کرد

خورنا|باقر گل فر:شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در راستای مسئولیت های اجتماعی و فعالیت های عام المنفعه نقشه راه و دستورالعمل های اجرایی را برای تداوم کمک رسانی به سیل زدگان کشورتدوین نمود.

 

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی از شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام از ابتدای سال جاری با پیگیری های مجدانه مهندس حمیدرضا رستمی مدیرعامل و نیز دیگر مدیران ارشد و میانی خود موفق شد در راستای مسئولیت های اجتماعی  و به منظور کمک رسانی مناسب ، موثر و مستمر به سیل زدگان کشور نقشه راه و دستورالعمل های اجرایی را تدوین نماید و بصورت منظم در بخش های مختلف به سیل زدگان کشور کمک رسانی کند.

این درحالیست که شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام امر کمک رسانی را از روزهای آغازین پس از وقوع سیل در سطح کشور آغاز نمود و در گام نخست نقش و حضور پررنگی را در برگزاری جلسات ستاد مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی ایفا کرد و بلافاصله پس از جلسات ، کمک های مختلفی  از جمله مواد غذایی ، تجهیزات بهداشتی و صنعتی ، حمل و نقل را تهیه و به مناطق سیل زده ارسال نمود.

گفتنی است پتروشیمی بندرامام با تدوین نقشه راه و دستورالعمل های مذکور  موفق شد علاوه بر ارسال محموله های کمک رسانی ، اولین موکب را در شهرستان اهواز با نام حضرت علی اکبر در پادگان شهید مسعودیان برپا نماید و با ارسال مواد غذایی و اعزام نیروهای داوطلب از کارکنان و بسیج پتروشیمی بندرامام بصورت روزانه غذا گرم پخته و در بین مناطق سیل زده توزیع کند.

می توان افزود شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با مشارکت پتروشیمی فجر در روستای کوت امیر (توابع کوت عبدلله و شهرستان اهواز)  از تمامی تجهیزات و تاسیسات آبی که بعنوان اصلی ترین منبع ورود آب به شهرستان ماهشهر ، بندرامام خمینی (ره) ،امیدیه ، هندیجان و همچنین منطقه ویژه اقتصادی محسوب می شود ، حفاظت و نگهداری کرد تا ورود آب به این مناطق با مشکلی مواجه نشود.

همچنین پتروشیمی بندرامام پس از فروکش کردن آب و پایان سیل ، کمک رسانی ها را با توجه به حمایت های هیئت مدیره ، مدیرعامل و کمک های نقدی کارکنان خود در اقداماتی همچون بازسازی و نوسازی مدارس ، بازسازی و نوسازی خانه های تخریب شده و ارسال مواد غذایی بصورت مستمر ادامه خواهد داد.

شایان ذکر  است دکتر شریعتی استاندار خوزستان در روزهای اخیر از کمک های چشمگیر صنایع پتروشیمی ماهشهر تقدیر و تشکر کرد و به دنبال آن آقای مهندس شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی به پاس پیشتاز بودن در امر کمک رسانی ، مدیریت مناسب در زمان وقوع سیل و همچنین خدمات و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام به مناطق سیل زده از مهندس حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام و دیگر مدیران و کارکنان شرکت  تقدیر و تشکر نمود.

https://ipna.news/138403کپی شد!