آغاز مذاکرات تجاری پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه بین المللی نفت تهران

خورنا|باقر گل فر:پتروشیمی امیرکبیر اولین مذاکرات تجاری خود را با مشتریان چینی در نمایشگاه بین المللی نفت؛ گاز و پتروشیمی ایران آغاز کرد.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، روز پنج شنبه، این شرکت دومین روز از برگزاری نمایشگاه نفت؛گاز و پتروشیمی ایران را با مذاکره تجاری با مشتریان چینی آغاز کرد.

در ساعات اولیه شروع دومین روز این نمایشگاه؛غرفه پتروشیمی امیرکبیر پذیرای تعداد کثیری از مشتریان خارجی و داخلی بود.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر یکی از مهم ترین تولیدکنندگان مواد اولیه پلیمری در آسیا است، این شرکت هر ساله با حضور در نمایشگاه های بین المللی گام های موثری برای توسعه فروش و صادرات برمی دارد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخدادصنعتی و تجاری ایران در این حوزه می باشد که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می شود و فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران، متخصصان و بازدیدکنندگان این صنعت قرار دهند که با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنایع، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر از یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری از ساعات ۱۰:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در سالن ۱۴ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده میزبانی از بازدید کنندگان این رویداد بین المللی خواهد بود.

https://ipna.news/138095کپی شد!