گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در پتروشیمی بندرامام

خورنا|باقر گل فر:شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و در راستای ارج نهادن به جایگاه کارگری مراسمی را با حضور کارگران شرکت برگزار نمود.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از  روابط عمومی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری مراسمی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با حضور مهندس یونسی قائم مقام مدیرعامل ، جمعی از کارگران  و همچنین دیگر مدیران ارشد و میانی شرکت در سالن کنفرانس مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار گردید.

طی این مراسم مهندس یونسی قائم مقام مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن خیرمقدم و تبریک روز کار وکارگر به تمامی کارکنان ، کارگران و حاضرین در مراسم اظهار داشت: همواره نیروی کار بعنوان اصلی ترین سرمایه هر مجموعه ای بشمار می رود و اگر مجموعه ای بخواهد  مسیر تولید ، توسعه و پیشرفت را طی کند  می بایست نگاه علمی و دانشی  به مفاهیم کار وکارگری داشته باشد .

وی افزود: ارتباط بین توسعه ، پیشرفت و تولید حداکثری با نیروی انسانی و کار یک رابطه جدانشدنی است و همچنین با توجه به اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  سال جاری را سال  “رونق تولید”  نامگذاری نمودند ، می بایست تمامی کارکنان در هر شرایط شغلی و کاری به سلاح علم و دانش مجهز شوند تا موفق شویم در تمامی زمینه ها عملکرد مناسب و دستاورد های ارزشمندی کسب نمائیم.

گفتنی است شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام علاوه بر برگزاری مراسم ،  اقدامات دیگری هم ازقبیل پرداخت پاداش تقویمی روزکار و کارگر مصوب هلدینگ خلیج فارس به تمامی کارگران ،  اهداء لوح تقدیر به جمعی از فعالان کارگری  ، استقبال گرم به همراه توزیع شیرینی و پخش سرودهای ملی در بدو ورود کارکنان و کارگران به مجتمع را به اجرا رساند.

شایان ذکر است شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام همواره در حوزه حمایت از نیروی انسانی و کارگری پیشرو بوده است و برای اولین بار در صنعت پتروشیمی کشور  سال گذشته طرح طبقه بندی مشاغل و ساماندهی دستمزد کارگران خود را آغاز کرد.

 

https://ipna.news/138058کپی شد!