مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر ویژه کارکنان شرکت عملیات غیرصنعتی +تصاویر

خورنا|باقر گل فر:بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از  روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی آئین روز جهانی کار و کارگر با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس اداره کار شهرستان بندرماهشهر و با حضور تعدادی از نیروهای کارگری نمونه این شرکت صبح روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت در سینما میلاد نور بندرماهشهر برگزار شد.

پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی جمعیت حداکثری در مراسم حاضر شدند و کارگران واحدهای مختلف شرکت عملیات غیرصنعتی ، اعضای هیئت رئیسه و مدیرعامل در کنار یکدیگر نشستند و مراسم روز کارگر آغاز شد.

غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک فرار رسیدن روز کارگر، این قشر را یکی از پابه کار ترین عناصر مجموعه شرکت عملیات غیرصنعتی دانست و اظهار داشت: صنایع عظیم در هر بخشی و بخصوص در زیر مجموعه های امور خدماتی نیازمند افرادی توانمند، متعهد و دلسوز هستند که به مجموعه خودشان نیز تعلق خاطر داشته باشند و تنها با این رویه است که می توان به پیشرفت امور امید داشت.

وی افزود: بدون شک یکی از ارکان موفقیت های صنعت پتروشیمی در کشور کارگران هستند که هریک در حیطه وظایفشان نقش خود را به خوبی ایفا می کنند و مانند حلقه های یک زنجیره به استحکام و رشد فعالیت های مجموعه خود کمک می کنند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی کارگران این شرکت را نیز افرادی متعهد و تلاشگر دانست و گفت: شرکت عملیات غیرصنعتی به دلیل تنوع خدمات نیازمند افراد توانمندی است که در عین تعهد سازمانی، توانایی برقراری ارتباط و جلب رضایت مخاطبین را نیز داشته باشد که خوشبختانه بسیاری از افراد شاغل در مجموعه شرکت عملیات غیرصنعتی و کارگران دارای این ویژگی ها هستند.

غلامی در پایان اظهار کرد: جایگاه فعلی شرکت عملیات غیرصنعتی مرهون تلاش های شبانه روزی است که بار عمده ای از آن بر دوش کارگران عزیز است و همواره قدردان این زحمات هستیم

در ادامه این برنامه مسابقه ای بین نیروهای شرکت عملیات غیرصنعتی حاضر در مراسم برگزار شد و اجرای موسیقی سنتی و در ادامه اجرای نمایش طنز با استقبال همگان روبرو شد که لبخند حاضران نشان از رضایت آن ها از این اجرا داشت.

گفتنی است که در پایان آئین روز کارگر از تعدادی از کارگران نمونه شرکت عملیات غیرصنعی در قسمت های مختلف این شرکت تقدیر به عمل آمد.

https://ipna.news/137988کپی شد!