جعفر ربیعی مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس:

دهکده گردشگری پازارگاد، پتانسیل جذب توریست خارجی را دارد/ رضایت هفتاد درصدی از خدمات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد کار بسیار ارزشمندی است

خورنا|باقر گل فر:مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تاکید بر اینکه رضایت هفتاد درصدی از خدمات پازارگاد کار ارزشمندی است، گفت: دهکده گردشگری پازارگاد، پتانسیل جذب توریست خارجی را دارد.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی، جعفر ربیعی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران جشنواره نوروزی دهکده گردشگری پازارگاد گفت: درست است که این دهکده و فعالیت‌های انجام شده در آن ارزآوری ندارد اما خدمات به شرکت های تولیدی و کارکنان آنها قابل تحسین است و موجب افزایش بهره وری می‌شود.

وی ادامه داد: اینکه بخواهیم حجم زیادی از مخاطبان را راضی نگه داریم با توجه به سلایق مختلف، کاری مهم و سخت است.ربیعی با اشاره به اینکه کسب ۷۰ درصد رضایت در کار خدماتی حیرت‌آور، بسیار سخت و ارزشمند است، تصریح کرد: خانواده هایی که سالی یکبار یا دو سال یکبار به منطقه می‌آیند و از محل کار همسران و اعضای خانواده خود دیدن می‌کنند، اگر خدمات خوبی در دهکده بگیرند، تاثیر مثبتی را شاهد خواهیم بود و روی عملکرد کارکنان نیز تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس افزود: کاری که انجام شد کار آبرومندی است؛ حیف است این کار آبرومند که با زحمت بسیار زیاد شما برپا شده فقط در دوره کوتاهی از سال استفاده شود. هم از نظر اقتصادی و هم از نظر مدیریتی، مهم است که این فعالیت‌ها تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه شاخصه مهم برای اینکه بگوییم کاری مهم و بهتر از سال‌های پیش انجام دادیم این است که فعالیت دهکده را از نظر زمانی و کیفی افزایش دهیم، تاکید کرد: این دهکده پتانسیل این را دارد که حتی توریست خارجی جلب کند و تنها محدود به خانواده پتروشیمی نشده و ارزآور شود؛ به شرطی که دهکده به خوبی در فضای مجازی و افکار عمومی معرفی شود. هر چند کارهای خوبی در این زمینه شده اما باید بیشتر از این انجام شود.
ربیعی همچنین بیان کرد: معیار اصلی ارزیابی عملکرد پازارگاد باید رضایت مشتری و معیار دوم عملکرد آن، اقتصادی باشد؛ جمع این دو بسیار سخت است اما باید انجام شود.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پازارگاد بایستی خدمات آبرومند، خرسند ساز و اقتصادی ارائه دهد، خاطرنشان کرد: هدف شما باید ارائه خدمات خوب باشد که پازارگاد، انتخاب اول خدمت گیرندگان شود؛ نه اینکه به صورت دستوری یا بخشنامه‌ای از خدمات و امکانات شما استفاده کنند.

https://ipna.news/137975کپی شد!