اولین نشست روسای روابط عمومی شرکت های تابعه گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان برگزار شد

اولین نشست روسای روابط عمومی شرکت های تابعه گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با محوریت برنامه ریزی استراتژیک برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان اظهار کرد: روابط عمومی بازو و جزء جدایی ناپذیر هر مجموعه است و واحدهای روابط عمومی را نبض تپنده و آیینه تمام نمای هر مجموعه دانست و افزود :مدیران و کارکنان روابط عمومی باید برای رسیدن به جایگاه مطلوب و مورد نظر تلاش کنند و با تبادل آرا و اندیشه باید جایگاه واقعی خود را به همه معرفی کند و این مهم جز با هم اندیشی و تعامل کارکنان این بخش میسر نمی شود.

رسول اشرف زاده با بیان این که روابط عمومی آبروی هر مجموعه است، یادآور شد: سرمایه گذاری در روابط عمومی در واقع سرمایه گذاری برای سازمان است و سبب بهبود روند فعالیتها و کارها می شود. وی گفت جایگاه شرکت های تابعه مشخص است و نگاه ما بر روی یکسان سازی و کار تیمی  است که هم راستا با پتروشیمی خلیج فارس برنامه ریزی های مناسب صورت پذیرد و این هماهنگی نیاز به همفکری دارد و در کار تیمی تبلور پیدا می کند و هدف ما رسیدن به یک  وحدت رویه در خصوص شفاف سازی و اطلاع رسانی می باشد.

در ادامه این نشست جواد گلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی خلیج فارس با مرور سیاست ها و برنامه های حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی، بر رویکرد هم اندیشی و برنامه های اجرایی منسجم و یکسان تاکید کرد و گفت طی یکسال گذشته تعامل مناسبی با رسانه ها داشتیم و جایگاه روابط عمومی شرکت های زیر مجموعه پتروشیمی خلیح فارس ارتقاء یافته است .

وی خاطر نشان کرد : به منظور سرآمدی و تعالی روزافزون پتروشیمی خلیج فارس و شرکت های تابعهدر سال جاری بر روی مسئولیت های اجتماعی و تدوین راهبردی ؛ ارتقای دانش روابط عمومی و ارتقای جایگاه برند برنامه ریزی مناسبی صورت خواهد پذیرفت.

شایان ذکر است در این نشست روابط عمومی های پتروشیمی ارومیه ؛ پتروشیمی ایلام ؛ پتروشیمی صدف عسلویه , پتروشیمی لردگان؛ پتروشیمی دهدشت؛ پتروشیمی پترو ایرانیان ؛پتروشیمی گچساران و شرکت سرمایه گذاری ایرانیان حضور یافتند.

https://ipna.news/137737کپی شد!