مدیریت آبگرفتگی در مجتمع پتروشیمی شازند اراک

خورنا|باقر گل فر:روابط عمومی پتروشیمی شازند اعلام کرد: آبگرفتگی در این مجتمع با تدابیر ویژه کنترل و از خاموش شدن مجتمع و بروز خطرات احتمالی جلوگیری شد.

به گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شازند، با توجه به بارندگی های اخیر مشکلات زیادی در این شرکت از روز گذشته (یکشنبه) تاکنون ایجاد شد که با تدابیر ویژه و هماهنگی با مدیریت بحران استانداری مرکزی مدیریت شده است.

در این گزارش آمده است: یک دستگاه کمرشکن از این شرکت برای گره گشایی مشکلات آبگرفتگی مشهد میقان اراک، یک دستگاه کمرشکن و بیل مکانیکی برای فرمانداری شازند درخواست شده که به مناطق مورد نظر اعزام شده است.

در ادامه این گزارش : یک دستگاه ماشین آتش نشانی با تجهیزات کامل نیز برای رفع مشکلات آبگرفتگی شهرستان درود استان لرستان درخواست شده که این خودرو نیز با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان مرکزی اعزام شده است.

پتروشیمی شازند از بزرگترین تولید کنندگان محصولات پلیمری و مواد شیمیایی است و از طرح های مهم زیر بنایی کشور محسوب می شود.

در پایان این گزارش: سیلاب امروز از سمت جاده بین پالایشگاه و پتروشیمی به داخل مجتمع راه پیدا کرد که با تلاش همکاران مدیریت شد.

پتروشیمی شازند در سال ۱۳۷۲ بهره برداری شد و به عنوان یکی از واحدهای فرادستی مطرح در حوزه نفت و گاز برای زنجیره بزرگی از تولیدکنندگان متوسط و کوچک کشور کارسازی و تامین مواد اولیه دارد.

https://ipna.news/136868کپی شد!