صیفوری دبیر مجمع روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه:

تقویم فرهنگی با برنامه ریزی مجمع و اجرای شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر روند مثبتی را در پیش گرفته است

خورنا|باقر گل فر:فعالیت های شرکت عملیات غیرصنعتی طی سال های اخیر در بخش های فرهنگی نمود بیشتری داشته است و مدیران آن همواره تلاش می کنند با بهره گیری از خرد جمعی، کاری در شان کارکنان و خانواده های شرکت های پتروشیمی منطقه انجام دهند.

بی شک همه این کارها با حمایت فکری، مادی و معنوی بخش های مختلفی انجام می شود و تمام این عوامل مانند قطعات پازل در کنار هم می توانند اتفاقات مثبتی را رقم بزنند.

بخش مهمی از این همکاری ها را مجمع روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه بر عهده دارد، محلی که با همفکری روسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی، تقویم فرهنگی سالانه مشخص می شود.

به همین بهانه با بهنام صیفوری دبیر مجمع روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه به گفت و گو نشستیم و او گزارشی از برنامه های برگزار شده و جمع بندی تقویم فرهنگی سال ۹۸ ارائه کرد.

صیفوری در تشریح دلایل شکل گیری مجمع روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه گفت: ۱۰ سال پیش روابط عمومی های شرکت های پتروشیمی منطقه به این نتیجه رسیدند از آنجا که شرکت ها خصوصی شده اند و آن ارتباط سازمانی گذشته برقرار نیست، مجمع روابط عمومی تشکیل شود که به واسطه آن بتوانیم در مسائل ارتباطات، موضوعات فرهنگی و اجتماعی درون و بیرون صنعت به اتفاق نظر برسیم.

وی در خصوص یکی از ماموریت های این مجمع گفت: شرکت عملیات غیرصنعتی به عنوان نهاد خدماتی نقش اصلی را در این زمینه ایفا می کند و مجمع روابط عمومی ها نیز بررسی کارشناسی، اظهار نظر، گزارش و ارائه بازخورد در خصوص تقویم فرهنگی سالانه خانواده صنعت را برعهده گرفته است.

رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر با اشاره به جمع بندی و اجرای تقویم فرهنگی سالانه اظهار کرد: موضوعات فرهنگی و اجتماعی جامعه پیرامون برای صنعت پتروشیمی و مدیران آن بسیار حائز اهمیت است و به واسطه فعالیت های فرهنگی است که میتوان به رشد اجتماعی افراد کمک کرد، ارتباطات خانوادگی و اجتماعی را توسعه داد و در خروجی صنعت نتیجه آن را مشاهده کرد.

.

وی افزود: سالیانه چندین جلسه با موضوع تقویم فرهنگی برگزار می شود و بنظر ما خوشبختانه این برنامه ریزی ها و اجرای تقویم فرهنگی از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی در ابعاد محتوا، دربرگیری و کیفیت با رشد قابل ملاحظه ای همراه بوده و به همین جهت سطح تعاملات مجمع با شرکت عملیات غیرصنعتی بسیار بالا رفته است.

صیفوری سه ضلع مهم در اجرای برنامه های مختلف تقویم فرهنگی را عنوان کرد و گفت: شرکت عملیات غیرصنعتی به عنوان اجرا کننده، مدیران عامل شرکت های پتروشیمی به عنوان شورای راهبردی و تاییدکننده بودجه های فرهنگی و مجمع روابط عمومی ها به عنوان تصمیم ساز؛ سه ضلع اصلی این برنامه ها را تشکیل می دهند.

دبیر مجمع روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه ادامه داد: بازخورد برنامه های تقویم فرهنگی بصورت مستمر اخذ می شود و پس از بررسی ها به شرکت عملیات  مدنظر قرار می غیرصنعتی و درون مجموعه سازمان ها منتقل میشود و در هر گام این نتایج می گیرد

وی در پایان با اشاره به بخشی از فعالیت های فرهنگی انجام شده در سال ۹۷ خاطرنشان کرد: جشن های ۴۰ سالگی انقلاب از مجموعه برنامه هایی بود که پس از چندین جلسه برنامه ریزی شد و در بندرماهشهر، بندرامام(ره)، چمران، شهرک طالقانی و شهرک بعثت به اجرا درآمد و لبخند رضایت را بر لب مردم عزیز منطقه نشاند، بازخوردهای مثبتی از آن دریافت شد و همچنین جشنواره اقوام ایران زمین که دارای نگاه ملی بود و مشارکت خانواده های مختلف را به رخ می کشید و به جرات می توان گفت که کمتر نمونه ای از آن را میتوان در سطح کشور مشاهده کرد که این ممکن نبود جز با حمایت شرکت های پتروشیمی و توانمندی شرکت عملیات غیرصنعتی که واقعا این برنامه های سنگین و بزرگ را آبرومندانه و در شان مردم و خانواده های کارکنان شرکت های پتروشیمی منطقه برگزار کرد.

.

دبیر مجمع روابط عمومی در پایان ،ضمن قدرشناسی از همکاری مسوولین شهرستان و صنعت در برگزاری جشن های چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در ۵ نقطه ، بر اهمیت همراهی و همگرایی همه دستگاه‌ها در توسعه بلند مدت و کوتاه مدت در منطقه تاکید کرد.

https://ipna.news/136212کپی شد!