عزیزی مدیر منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس:

نشست هم اندیشی و آموزشی روسای روابط کار و مددکاری شرکت های زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس در پتروشیمی فجر

خورنا|باقر گل فر: عزیزی مدیر منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نشست هم اندیشی و آموزشی روسای روابط کار و مددکاری شرکتهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بر ضرورت صیانت مدیران منابع انسانی از سرمایه های نامشهود سازمان ها که همانا انسان ها هستند،تاکید کرد.

بنابه گزراش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فجر، نشست هم اندیشی و آموزشی منابع انسانی شرکتهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با ابتکار و حضور تعدادی از مدیران منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس سه شنبه ۱۴ اسفندماه به میزبانی پتروشیمی فجر برگزار شد.

در ابتدای این نشست،ابوالفضل عزیزی مدیر منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس به فعالیت ۲۴۵۰۰ نفر در مجموعه هلدینگ خلیج فارس اشاره کرد و طی گزارشی به اهدای همسان مناسبت های تقویمی و تعریف یکسان کارانه و مزایای گروههای متعدد کاری_ که با ابتکار و حمایت همه جانبه مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس انجام شده _را بعنوان مثال هایی در جهت یکسان سازی روش ها در منابع انسانی پرداخت.

مدیر منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس، ضمن تقدیر از میزبانی شرکت پتروشیمی فجر ادامه داد: امروزه، ارزش دارایی های نامشهود در سازمان ها چندین برابر دارایی های مشهود است. همانگونه که برای مدیریت نگهداری تجهیزات و دارایی های فیزیکی در سازمان ها از روش های علمی و تخصصی استفاده    می شود،مدیران منابع انسانی هم باید با همیاری سایر مدیران در بخش های مختلف بعنوان حافظ دارایی های نامشهود باشند.

عزیزی ضمن تاکید بر نقش اصلی افراد در بهره وری سازمان ها ادامه داد: مدیران منابع انسانی نگهدارنده دارایی های نامشهود سازمان ها هستند و ما مسئولین، بایستی در رشد” روابط انسانی” حرکت کنیم.

مدیر منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس در  انتها،در حوزه های توانمندسازی روسای روابط کار ، تمرکز بر پیشگیری پیش از درمان مسایل، راه اندازی سیستم های نرم افزاری ثبت مشکلات و توسعه روش های خلاقانه در روابط کار بعنوان پیشنهادهای اجرایی در این زمینه تاکید کرد.

گزارش روابط عمومی پتروشیمی فجر می افزاید، در این نشست، رضا حسن زاده مشاور مدیر و رییس روابط کار و امور اجتماعی صنایع پتروشیمی خلیج فارس_ که این نشست به پیشنهاد و پیگیری ایشان تشکیل شد_ اظهار کرد: مددکاری قبل از اینکه علم باشد”هنر” است.

حسن زاده همچنین پیشنهاد داد برای مدد کاری” شعار سال” تعریف گردد.

همچنین مشاور مدیر و رییس روابط کار و امور اجتماعی هلدینگ خلیج فارس اضافه کرد که مصادف با میلاد امام علی علیه السلام و همچنین به مناسبت روز مددکاری  به مولایمان اقتدا می کنیم، و در همین زمینه در جهت افزایش همگرایی و نیز  بهبود در فعالیتها، نشست های هم اندیشی روابط کار در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر،عسلویه و ستاد هلدینگ در اسفندماه برنامه ریزی شده است.

گفتنی است در این نشست که تا ظهر به طول انجامید، دکتر احمدرضا فتوت روانشناس ،در قالب کارگاه آموزشی، روش های علمی روانشناسی صنعتی در حوزه مددکاری را تشریح کرد.

https://ipna.news/135552کپی شد!