پتروشیمی مارون موفق به کسب رتبه برتر در سمینار بین المللی CSR شد

خورنا|باقر گل فر:دومین سمیناربین المللی CSR امروز ۹ اسفندماه در تالار امام رضا(ع) شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با حضورمعاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی مهندس محمدی ،مشاور وزیر نیرو در حوزه مسئولیت اجتماعی، پروفسور مارتین مدیر کمپانی CSR اتحادیه اروپا ،مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مدیران شرکت‌های پتروشیمی و حوزه نفت و گاز در استان خوزستان برگزار شد.

در این سمینار از شرکت های برتر در زمینه مسئولیت اجتماعی تقدیر شد که شرکت پتروشیمی مارون دربعُد پژوهش و فناوری به دلیل حمایت از تحقیق و توسعه در زمینه مسئولیت اجتماعی و برگزاری رویدادهای علمی در حوزه CSR را از نظر هیئت علمی داوران حائز رتبه برتر در سطح الف انتخابات معرفی شد که اسفندیار صلاحت پورمدیر منابع انسانی به نمایندگی از مدیر عامل این شرکت لوح تقدیر را از دست استاندار خوزستان دریافت کرد .

گفتنی است:شرکت پترو شیمی مارون در زمینه مسئولیت اجتماعی قدم های بزرگی از جمله ساخت مدرسه پتروشیمی مارون یک و طرح تکمیلی در مدرسه پتروشیمی مارون دو در مسکن مهر ،فاز ۷ شهر ماهشهر ساخت مجتمع بزرگ آموزشی در شهر شهید چمران ،کلنگ ‌زنی شروع پروژه مجتمع فنی حرفه ای دخترانه در شهرک طالقانی بندر ماهشهر و طرح بزرگ تکمیل بیمارستان راه زینب شهر سربندر و… رادر سال جاری برداشته است .

گفتنی است: سید اسفندیار صلاحت پور ، مدیر منابع انسانی و نماینده مدیر عامل پتروشیمی مارون در حوزه مسئولیت اجتماعی و امور عام المنفعه ، به نمایندگی از عبدالمجید محمدی مدیر عامل ، در این کنفرانس حضور یافت و لوح. تقدیر پتروشیمی مارون را از دست مسئولین دریافت کرد.

https://ipna.news/135281کپی شد!