بازدید مدیران اداره کل محیط زیست استان خوزستان از پتروشیمی فجر

خورنا|باقر گل فر:تعدادی از مدیران اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان از واحدهای عملیاتی پتروشیمی فجر بازدید میدانی بعمل آورده و با مدیرعامل شرکت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فجر: این دیدار با حضور جمال شاکری معاون فنی،هلنا کعبی رییس اداره محیط زیست انسانی و سیروس کریمی رییس اداره پایش حفاظت محیط زیست استان خوزستان و ایرج سلیمانی رییس حفاظت محیط زیست شهرستان بندر ماهشهر  و همچنین غلامعلی زال خانی مدیرعامل بهمراه جمعی از مدیران و کارشناسان پتروشیمی فجر و با هدف ارزیابی فعالیتهای شرکت پتروشیمی فجر در زمینه رعایت استانداردها و پروژه های مسئولانه انجام گرفت.

همچنین، نمایندگان اداره کل محیط زیست به صورت میدانی از واحدهای عملیاتی بازدید بعمل آورده و در این خصوص با کارشناسان به پرسش و پاسخ پرداختند.

لازم به ذکر است پتروشیمی فجر با دارا بودن دو واحد تصفیه پساب با ظرفیت ۹۸۰ متر مکعب بر ساعت، تصفیه پسابهای صنعتی صنایع تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را برعهده دارد.

همچنین بمنظور مدیریت و حفظ منابع آب، بخش بازیافت تصفیه آب های دور ریز واحد اسمز معکوس (موسوم به R.O.REJECT) را از سال ۱۳۹۵ راه اندازی نموده است.

https://ipna.news/134901کپی شد!