بازدید دستیار وزیر ارتباطات از عملیات پتروشیمی دهدشت

سید فرزاد نجات نیا گفت:در ایام نوروز فرصت بازدید از عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت فراهم گردید تلاش و کوشش مدیران ارشد و کارکنان این مجموعه که ایام نوروز را نیز برای پیشرفت مغتنم دانسته اند به بهترین وجه ممکن به پایان برسانند چشمگیر و ارزشمند است.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، سید فرزاد نجات نیا دستیار وزیر ارتباطات طی بازدید از عملیات پتروشیمی دهدشت گفت:
در ایام نوروز فرصت بازدید از عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت فراهم گردید؛

تلاش و کوشش مدیران ارشد و کارکنان این مجموعه که ایام نوروز را نیز برای پیشرفت اجرای پروژه مغتنم دانسته اند تا انتظار ١۵ ساله مردم عزیز کهگیلویه را به بهترین وجه ممکن به پایان برسانند چشمگیر و ارزشمند است.

با پایان یافتن عملیات اجرایی و مکانیکال پالایشگاه بیدبلند ۲ و پتروشیمی گچساران برای تکمیل  زنجیره ارزش این صنعت فاخر، #پتروشیمی_دهدشت بیش از گذشته با حضور کادر اجرایی و شرکت پتروپارس جان تازه ای بخود گرفته و کم کم از فاز عملیات سیویل وارد عملیات مکانیکال و ساخت مخازن می شود، بحث نیروگاه و انتقال آب از مارون عن قریب از فاز مطالعات تعیین و تکلیف و وارد فاز اجرایی می‌شود تا نوستالوژی پروژه صنعتی کلاچو از خاک بازی روی ریل واقعی اجرائی برگردد.

در شرایط تحریم ها و مشکلات پولی و ارزی کشور پتروشیمی بزرگترین، مزیت استراتژیک کشور در عرصه اقتصاد و انرژی‌ست.

در چند ماه اخیر سرعت بخشی عملیاتی این مجموعه #آینده_روشن تری نسبت به گذشته ترسیم کرده است! و برای مسائل زیست محیطی و پساب حاصل از بهره برداری که نگرانی همیشگی بوده، پیش بینی های خوبی انجام گرفته است.

در راستای #عدالت_ارتباطی در بحث مشکلات پوشش ارتباطی و اینترنت در اسرع وقت اقداماتی انجام خواهد گرفت، و از نگاه مدیران و کادر خدوم، برای اقدام در بحث اشتغال در منطقه و همچنین توجه به مسئولیت های اجتماعی برای روستاهای متعدد اطراف این پروژه عظیم در سال جدید جای بسی قدردانی‌ست.

از میزبانی خوب دکتر احسان اسدی پور – مدیر عملیات و عضو هیأت مدیره پتروشیمی دهدشت، مهندس سیامک حسین پور مدیر سایت و جناب آقای محمود سرخیل رئیس حراست و همراهی مهندس سید صدر ا… کشاورز از مدیران آب منطقه ای استان کمال سپاس و امتنان را دارم.

بازدید دستیار وزیر ارتباطات از عملیات پتروشیمی دهدشت

۴۶

کد خبر
https://ipna.news/156215کپی شد!