پتروشیمی لرستان و اکسیر بروجرد صنعت برگزیده و سبز کشور معرفی شدند

لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: پتروشیمی استان و اکسیر بروجرد به ترتیب عنوان صنعت برگزیده و سبز کشور معرفی شدند.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،مهرداد فتحی بیرانوند در بیست و دومین همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز کشور که ۱۲ اسفندماه به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور دکتر کلانتری رئیس سازمان محیط زیست و دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز با هدف ایجاد نگرش زیست محیطی، ایجاد بستر مناسب رقابت در بازارهای بین المللی، تشویق و قدردانی از واحدهای فعال، ایجاد فضای تبادل تجربیات میان فعالین، رشد اقتصادی همگام با کاهش آلودگی‌ها و برقراری ارتباط سازنده بین سازمان محیط زیست و واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این همایش۶۵ صنعت، معدن و خدمات سبز برگزیده کشوری معرفی شدند.

فتحی بیرانوند اضافه کرد: از بین این صنایع پتروشیمی لرستان با اخذ شرایط لازم به عنوان صنعت سبز برگزیده کشوری انتخاب  و مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان بیان کرد: داروسازی اکسیر بروجرد به عنوان صنعت سبز کشوری انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ایسنا، به همین منظور از داروسازی اکسیر بروجرد به عنوان صنعت سبز کشوری با حضور مدیر کل  و معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در سالن جلسات این اداره کل و همزمان با برگزاری این مراسم در سطح کشور تقدیر شد.

همچنین به منظور ارج نهادن به تلاش صنایع استان در جهت حفاظت از محیط زیست و رعایت استانداردهای زیست محیطی از منتخبین صنایع سبز استان تجلیل خواهد شد.

https://ipna.news/155896کپی شد!