جوانان بومی شهرستان بندرماهشهر به شایعات توجه نکرده و خود را برای آزمون پتروشیمی بندرامام آماده کنند

آزمون پتروشیمی بندرامام با تخصیص ضریب ۱/۴ برای اولین بار در سطح کشور با هدف حمایت از جوانان بومی منطقه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، علیرضا احمدی مسئول امور صنایع نماینده مجلس در بندرماهشهر در مصاحبه با خبرنگار ایپنا عنوان کرد: اختصاص ضریب ۱/۴ و محاسبه جداگانه امتیاز ایثارگری در آزمون استخدامی پتروشیمی بندرامام از جمله تدابیری بوده که برای اولین بار با هدف جذب حداکثری نیروهای بومی اجرا خواهد شد.

وی در ادامه گفت: اعتراض دلسوزانه تعدادی از رسانه ها در خصوص برگزاری آزمون کاملا بومی قابل قبول بوده ولی امکان پذیر نمی باشد، برای اینکه این آزمون نیز سرنوشتی همانند آزمون سال گذشته هلدینگ که به تعطیلی کشیده شد دچار نشود، آزمون بندرامام با ضریب برگزار می شود. ما مردم منطقه را درک می کنیم و برای رفع مشکل اشتغال تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم.

علیرضا احمدی با بیان تفاوت های این آزمون با دیگر آزمون ها بیان داشت: آزمون استخدامی بندرامام در مقایسه با سایر آزمون ها در چند سال گذشته تفاوت هایی دارد، دلیل سراسری برگزار شدن این آزمون، تعداد بالای استخدامی آن می باشد، در صورتی که در آزمون های مشابه تعداد استخدامی زیر ۱۰۰ نفر بوده و در آزمون بندرامام این تعداد بیش از ۳۵۰ نفر می باشد.

علیرضا احمدی اظهار داشت: جوانان بومی به حاشیه های ایجاد شده توجه نکنند و با آمادگی کامل در آزمون حاضر شوند تا درصد بالایی از استخدامی ها را به خود اختصاص دهند.

احمدی در ادامه عنوان کرد: خبر خوب دیگر برای شهروندان این است که با تلاش حبیب آقاجری نماینده محترم بندرماهشهر در جلسه اخیر با جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، قول مساعد جهت جذب حداکثری نیروی بومی شهرستان بندرماهشهر در یکی دیگر از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ از طریق آزمون در آینده نزدیک می باشد.

مسئول امور صنایع نماینده بندرماهشهر در پایان گفت: ما امیدواریم با توجه به تلاش های حبیب آقاجری نماینده محترم شهرستان، اختصاص ضریب ۱/۴ برای جوانان بومی و قول مساعد مدیران هلدینگ خلیج فارس بتوانیم شاهد حضور حداکثری جوانان شهرستان بندرماهشهر در این استخدامی پتروشیمی بندرامام باشیم.

https://ipna.news/155145کپی شد!