طی دوره منتهی به ۳۰ آذرماه؛

«نوری» ۶ هزار و ۱۰۲ ریال به هر سهم اختصاص داد

شرکت پتروشیمی نوری در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود شش هزار و ۱۰۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۹ هزار و ۳۸ اعلام شده بود، از کاهش ۳۲ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

️به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، شرکت پتروشیمی نوری با سرمایه ۹ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت پتروشیمی نوری در دوره یاد شده، مبلغ ۵۴ هزار و ۹۲۰ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶ هزار و ۱۰۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۳۲ درصدی برخوردار است.

همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با افزایش ۱۱۴ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۵۵ هزار و ۶۶ میلیارد و ۹۲۱ میلیون ریال و سود عملیاتی را ۵۱ هزار و ۳۵۲ میلیارد و ۹۰۸ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود نوری در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۹ هزار و ۳۸ ریال و سود خالص را ۲۷ هزار و ۱۱۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال قید کرده است.

https://ipna.news/155072کپی شد!