در‌ نشست رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با امام جمعه شهر چمران:مسائل شهر چمران بررسی شد

پیگیری و رفع مشکلات زیرساختی برای توسعه شهرچمران توسط صنعت در اولویت قرارگرفته و دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرعامل این سازمان، عصر یکشنبه ۱۴ دی ماه ۹۹ با حضور در دفتر حجه الاسلام عبادی، امام جمعه شهر چمران، با ایشان دیدار کرد.

در این نشست، گفتگو در‌ حوزه مسایل زیربنایی شهر چمران و دغدغه های عمومی و فرهنگی،مطالبات حوزه شهری و انتظارات مردم از صنعت پتروشیمی طرح شد.

حجه الاسلام عبادی ضمن تشکر از خدمات ارزشمند صنعت در سطح شهرستان، در این دیدار اظهار امیدواری کرد، تا با کمک شورای راهبردی بتوان بخش دیگری از مسائل مردم در‌ زمینه های مختلف را مرتفع کرد.

این شهر بدلیل مشکلات شبکه دفع آبهای سطحی، در بارندگی اخیر شهرستان، از نقاطی بود که برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرد. همچنین در حوزه زیرساخت‌ها با مشکل شبکه فاضلاب، نیزار و کمبود مراکز بهداشت و درمان نیز دست به گریبان است.

در این جلسه، سیدامید شهیدی نیا، گزارشی از آخرین وضعیت توسعه متوازن شهرستان و طرح های مصوب آن را ارایه نمود.

وی اقدامات صنعت را در ماههای گذشته در خصوص توسعه متوازن تشریح نمود و گفت: انتظار داریم که سایر ارگان ها و دستگاههای اجرایی مرتبط، که متولی این امور هستند به میدان عمل آمده و نقش خود را در تامین منابع مالی و اقدامات اجرایی ایفا نمایند.

در‌ این جلسه مقرر شد که صنعت بطورخاص، رفع مشکلات زیر ساختی شهر چمران را در الویت قرار داده و با تخصیص منابع از طریق شورای راهبردی در جهت رفع مشکلات موجود اقدام و مساعدت نماید.

https://ipna.news/154772کپی شد!