آزمون استخدامی پتروشیمی بندرامام سراسری است/فراخوان تا ۲۰ دیماه منتشر می شود/تخصیص ضرایب بومی برای فارغ التحصیلان بندرماهشهر،بندرامام و خوزستان

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از شروع فرآیند آزمون استخدامی پتروشیمی بندرامام حداکثر تا ۲۰ دیماه برای پذیرش بیش از ۳۰۰ نفر خبرداد.

جعفر ربیعی اظهار کرد : فراخوان آزمون استخدامی پتروشیمی بندرامام حداکثر تا ۲۰ دیماه منتشر شود و در این فراخوان تمام شرایط ثبت نام از جمله اولویت دادن به متقاضیان بومی آورده شده است.

وی افزود : بومی از نظر ما، هم شهرستان بومی موضوعیت دارد و هم استان بومی که در این مورد بومی متقاضیان بندرماهشهر ، بندرامام و استان خوزستان هستند.

ربیعی در ادامه گفت: بدلیل اینکه تعداد پذیرش از ۳۰۰ نفر هم بیشتر است آزمون به صورت سراسری خواهد بود و امیدواریم با برگزاری آزمون شایسته‌ترین فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها برای خدمت در صنعت پتروشیمی جذب شوند.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در پایان گفت: گرچه آزمون سراسری است ولی براساس ضرایبی که به متقاضیان بومی تخصیص خواهیم داد احتمال و شانس قبولی شرکت کنندگان بندرماهشهر، بندرامام و استان خوزستان بسیار بیشتر از سایر نقاط کشور خواهد بود و اگر نمره خوبی در آزمون بگیرند ممکن است تا ۱۰۰درصدظرفیت به متقاضیان بومی تعلق بگیرد.

https://ipna.news/154566کپی شد!