رسانه‌های منطقه باید تقویت شوند/ صنایع پتروشیمی باید از ظرفیت رسانه‌های بومی بهره‌گیری بیشتری کنند

دبیر مجمع روابط عمومی صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر گفت: رسانه‌های این شهرستان باید تقویت شوند و صنایع پتروشیمی نیز از ظرفیت آنها بهره‌گیری بیشتری کند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)به نقل از پایگاه خبری ایفاد نیوز بهنام صیفوری دبیر مجمع روابط عمومی صنایع پتروشیمی بندرماهشهر اظهار کرد: خوشبختانه با حضور جواد گلی در مسئولیت روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، نگاه به رسانه‌های بومی و تعامل با آنها دستخوش تغییر و تحول اساسی شده است.

وی افزود: رسانه‌های بومی باید تقویت شوند و صنایع پتروشیمی مستقر در شهرستان بندر ماهشهر نیز باید از ظرفیت آنها بهره‌گیری بیشتری کنند.

دبیر مجمع روابط‌عمومی‌های صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر تأکید کرد: فعالیت‌ها و اقدامات صنایع پتروشیمی چه در زمینه تولید محصولات، نوآوری و بومی‌سازی فناوری‌ها و چه در زمینه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، بدون پوشش رسانه‌ای و انتشار اخبار امیدآفرین، ناقص و ابتر می‌ماند.

صیفوری ادامه داد: ضمن اینکه باب انتقاد از کمی‌ها و کاستی‌های موجود باز است و رسانه‌ها باید در جهت انتقاد سازنده قلم بزنند، باید خبرهای امیدآفرین را نیز به اطلاع مردم برسانند.

وی خاطرنشان کرد: صنایع پتروشیمی و رسانه‌ها باید در پیشبرد امور و توسعه و پیشرفت منطقه در کنار و مکمل همدیگر باشند و در این مسیر یکدیگر را یاری کنند.

https://ipna.news/154271کپی شد!