سعید محبی فر خبر داد:

دو هدیه هلدینگ خلیج فارس به سهامداران بوعلی

معاون مالی و سرمایه گذاری هلدینگ خلیج فارس از دو هدیه ویژه این هلدینگ به افرادی که از امروز به جمع سهامداران بوعلی پیوستند، خبر داد و گفت: با عرضه سه درصد دیگر از سهام پتروشیمی بوعلی ظرف دو ماه آینده، پتروشیمی بوعلی سینا با ۱۵ درصد سهامدار حقیقی، بیشترین سهامدار حقیقی در مجموعه شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس را از آن خود می کند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ سعید محبی فر در حاشیه مراسم عرضه اولیه سهام بوعلی که  در بورس اوراق بهادار تهران برگزار شد، گفت: سهام پتروشیمی بوعلی سینا امروز به عنوان شرکتی بسیار خوب و به عنوان سیزدهمین شرکت از مجموعه هلدینگ خلیج فارس به مردم عرضه شد.
وی ادامه داد: ما دو هدیه خوب برای مردمی که از امروز سهامدار پتروشیمی بوعلی سینا شدند، داریم؛ اول اینکه ارزش افزوده پتروشیمی شهید تندگویان در ارزش گذاری سهم بوعلی لحاظ نشده است و بنابراین همین امروز دو هزار میلیارد تومان ارزش افزوده این سهام است که تقدیم می شود به سهامداران عزیز.
معاون مالی و سرمایه گذاری هلدینگ خلیج فارس، تصریح کرد: هدیه دوم این است که سود حاصل از پروژه شیرین سازی روی سود سال آینده و چند ماه پیش رو، در ارزش گذاری لحاظ نشده و اثرات این سود هم به سهامداران خواهد رسید.
وی درباره عرضه ۱۲ درصد از سهام پتروشیمی بوعلی سینا به بازار سرمایه هم گفت: بر طبق مقررات سازمان بورس، این مقدار از سهام به مردم عرضه شده و ما خوشحالیم که این میزان از مشارکت مردم را در ترکیب سهامداری بوعلی داریم و ضمن اینکه ظرف دو ماه آینده سه درصد دیگر از سهام بوعلی به بورس عرضه خواهد و بوعلی تبدیل به شرکتی می شود که از نظر درصد، بیشترین سهامدار حقیقی را در مجموعه شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس دارد.
محبی فر همچنین از ادامه روند ورود شرکت های هلدینگ خلیج فارس به بورس خبر داد و خاطر نشان کرد: ظرف کمتر از یک ماه دیگر سهام با ارزش و خوب پتروشیمی اروند را هم به بورس عرضه می کنیم .

https://ipna.news/154244کپی شد!