شاخص کل بورس، امروز ۱۸ آذر ۹۹

امروز هم بازار سرمایه مانند روز گذشته پر نوسان بود و در حالیکه شاخص کل در ساعات میانی تا یک میلیون و ۴۹۲ هزار واحد کاهش یافت در ساعات پایانی به یک میلیون و ۵۱۲ هزار واحد نیز رسید.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ شاخص کل بورس امروز با ۵۵۲۳ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۰۷ هزار واحد ایستاد. این در حالیست که شاخص کل با معیار هم وزن ۱۶۶۲ واحد افزایش یافت و رقم ۴۴۴ هزار ۳۹۸ واحد را ثبت کرد. معامله گران امروز دو میلیون معامله به ارزش ۱۳۹ هزار و ۶۰۹ میلیارد ریال انجام دادند.

 

ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

 

شاخص کل فرابورس هم با ۴۸ واحد افزایش به رقم ۱۹ هزار و ۲۲۶ واحد رسید. معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۶۴ هزار و ۷۴۶ میلیارد ریال انجام دادند. پتروشیمی مارون و سنگ آهن گوهر زمین نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، بانک دی و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

https://ipna.news/154199کپی شد!