آغاز تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر با ۱۰ زونکن اطلاعات

نماینده مردم مهاباد در مجلس از جمع آوری ۱۰ زونکن اطلاعات پیرو تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر در مجلس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ جلال محمودزاده  با اشاره به تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر در مجلس گفت: هیئت رئیسه کارگروه تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر در مجلس هنوز انتخاب نشده‌اند و هفته جاری اعضای این هیئت در کمیسیون اقتصادی تعیین خواهند شد.

وی تاکید کرد: پس از تعیین اعضا این هیئت تحقیقات خود را آغاز خواهد کرد، البته پیرو این موضوع مدارک و مستنداتی از قبل جمع آوری شده بود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: پیرو تحقیق و تفحص قبلی از نحوه واگذاری پتروشیمی باختر تقریباً ۱۰ زونکن اطلاعات جمع‌آوری شده است.

جلال‌زاده تاکید کرد: در حال حاضر قیمت این هلدینگ به ۸۰ الی ۹۰ هزار میلیارد تومان رسیده که با رقمی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان به فروش رسیده بود که این رقم، رقم پایینی است.

این نماینده مجلس گفت: قطعاً این تحقیق و تفحص به نتایج مطلوبی خواهد رسید و منابع حیف و میل شده به بیت المال باز خواهد گشت.

نمایندگان در جلسه علنی  ۷ آبان مجلس شورای اسلامی با ۱۷۷ رأی موافق، ۳۴ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۱ نماینده حاضر در جلسه با تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی موافقت کردند.

https://ipna.news/153809کپی شد!