اجرای فعالیت‌ها در شرایط کاملاً ایمن، پیش‌نیاز انجام کار در مجتمع است

مدیرعامل پتروشیمی نوری با اشاره به رکوردهای تولید این شرکت در شش ماه نخست سال، اظهار داشت: این موفقیت، بدون شک مرهون تلاش، جدیت و تعهد تمامی کارکنان شرکت و نشان دهنده رسیدن مجموعه نوری به یک بلوغ سازمانی شایسته و نظام‌مند است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،در مراسمی همزمان با خجسته ایام هفته وحدت در روز یکشنبه یازدهم آبان ماه ۹۹ در محل سالن اجتماعات مجتمع و با حضور جمعی از مدیران و کارکنان شرکت، از کارکنان نمونه مجتمع از دیدگاه ایمنی تجلیل شد.

در این آئین، صانعی با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی در هر شرایطی اظهار داشت: در مجتمع ما، اجرای فعالیت‌ها در شرایط کاملاً ایمن، پیش‌نیاز و از ضروریات انجام کار است؛ در این راستا تلاش کردیم تا هر سال، با استفاده از سیستم‌های نوین در حوزه HSE و اجرای دقیق آن، از سلامت و ایمنی کارکنان و دستگاه‌ها، قبل از انجام هرگونه فعالیتی، اطمینان حاصل کنیم.

وی تصریح کرد: این نکته بسیار مهمی است که اکثر موفقیت‌های ما نه به صورت تصادفی،که نتیجه فرایندهای سیستماتیک و نظام مندی است که در شرکت به خوبی در حال اجراست. اما همچنان باید توجه کنیم که این موفقیت‌ها هنوز برای ما اول راه است و کوچکترین تعلل و ایستایی تا چه اندازه می‌تواند مجموعه را از دستیابی به اهداف ارزشمند خود باز دارد.

بنابر این گزارش، در این مراسم رئیس مجتمع پتروشیمی نوری نیز ضمن تبریک این روز ، از فعالیت‌ها و تلاشهای گسترده کارکنان امور HSE مجتمع ، تقدیر کرد.

خاکسار با اشاره به پروژه‌های متعددی که شرکت در سال جاری پیش رو دارد، تاکید کرد: در حال حاضر این مجتمع تنها تولید کننده موثر پارازایلین کشور است و در شرایط شیوع ویروس کرونا و افزایش استفاده از ظروف بسته بندی و یکبار مصرف، نقش استراتژیک شرکت در تولید این محصول کلیدی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

وی با برشمردن اقدامات متعددی کمیته بحران شرکت، از ابتدای شیوع ویروس کرونا، ضمن ستایش عملکرد همکاران خود در واحد HSE ، این اقدامات را بسیار موثر و به موقع دانست و افزود : بدون شک شرکت پتروشیمی نوری در زمینه پیشگیری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمیته ملی کرونا ردر سطح وزارت نفت از شرکت‌های پیشرو و موفق در این حوزه به شمار می‌رود.

رئیس مجتمع نوری خاطر نشان کرد: تهیه اقلام بهداشتی و ماسک در این شرایط ویژه که با همت همکاران بازرگانی و واحد تدارکات شرکت به نحو مطلوبی صورت پذیرفت و همچنین حضور دلسوزانه، مسئولانه و هوشمندانه همکاران پشتوانه مجموعه در بحران‌ها است و به مجموعه اقدامات شرکت، روح تازه‌ای می‌بخشد.

شایان ذکر است در پایان مراسم، با اهداء لوح یادمان از کارکنان نمونه مجتمع از دیدگاه ایمنی تجلیل به عمل آمد.

https://ipna.news/153596کپی شد!