افزایش اعتبار خرید تبلت برای دانش آموزان شهرستان بندرماهشهر

اعتبار خرید تبلت برای دانش آموزان ‌شهرستان بندرماهشهر توسط شورای راهبردی شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شورای راهبردی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در‌پی نوسان قیمتی کالاهای موجود در بازار از جمله تبلت، مدیران عامل شرکت های پتروشیمی منطقه با افزایش ۲۰ میلیارد ریال به اعتبار خرید تبلت برای دانش آموزان شهرستان، موافقت کردند.

براساس این گزارش، شرکت های پتروشیمی مصوب کرده بودند تا در راستای ایفای نقش مسولیت اجتماعی خود، تعداد ۲۰۰۰ تبلت با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل تهیه نمایند؛ لکن با افزایش قیمت تبلت در بازار، اجرای این طرح با چالش مواجه شد.

در پی این رویداد، اعضای شورای راهبردی شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با یک افزایش ۲۰ میلیارد ریالی، اعتبار این طرح را به ۵۰ میلیارد ریال رساندند تا این طرح بدون کم و کاست اجرا شود.

تصمیم این شورا برای کمک به دانش آموزان، موجی از امیدواری را در آینده سازان عزیز این مرز و بوم ایجاد کرده و صنعت پتروشیمی مصمم است تا موانع سر راه این طرح را برداشته و خرید این هدیه برای دانش آموزان شهرستان را به سرانجام برساند.

این طرح در‌ قالب یک پویش ملی با محوریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی و آموزش و پرورش آغاز شده است و در‌ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با جدیت در‌ حال اجرا است.

هم اکنون فرایند خرید این تبلت ها توسط شرکت عملیات غیر صنعتی، به نمایندگی از شورای راهبردی شرکتهای منطقه در دست اقدام است.

https://ipna.news/153451کپی شد!