امروز سهامداران چه شرکت هایی بیشترین سود را کسب کردند؟

امروز سهامداران شرکت های خوراک دام پارس، صنایع شیمیایی سینا و رادیاتور ایران در بورس و معامله گران شرکت های پتروشیمی ارومیه، شهرسازی و خانه سازی باغمیشه و جنرال مکانیک در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۳۷هزار و ۴۷۰واحدی، در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۶هزار و ۵۸۶واحد به کار خود پایان داد و ۶میلیارد و ۳۷میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۳۷میلیارد تومان در ۶۵۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شرکت های خوراک دام پارس، صنایع شیمیایی سینا و رادیاتور ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت های حمل و نقل توکا، باما و توسعه صنایع بهشهر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.
این گزارش می افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۳۹۱ میلیون ورقه به ارزش ۲هزار و ۶۰۳میلیارد تومان در ۳۷۰هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۰۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۴۷۰واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت های پتروشیمی ارومیه، شهرسازی و خانه سازی باغمیشه و جنرال مکانیک بیشترین رشد را داشتند و شرکت های فرابورس ایران، سرمایه گذاری مس سرچشمه و نفت ایرانول بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

https://ipna.news/153420کپی شد!