بخش دوم کرونا بیمارستان نفت آبادان راه اندازی شد

 با تکمیل ظرفیت بخش یک کرونا بیمارستان ، با تشکیل کمیته مدیریت بحران و بررسی وضعیت موجود در منطقه، در جهت حفظ آمادگی و ارائه خدمات با توجه به همکاری ۸ ماهه گذشته با دانشکده علوم پزشکی آبادان، اقدام به بازگشایی بخش ۲ کرونا بیمارستان جهت بیماران مبتلا به کووید ۱۹ کرده ایم

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛  نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه بیمارستان صنعت نفت آبادان جز بیمارستان معین منطقه است، گفت : علاوه بر ارائه خدمات به بیماران کرونایی همگام با بیمارستان های دانشگاهی منطقه ، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و پشتیبانی از کارکنان صنعت و خانواده هایشان را هم بعهده داریم .

بحرینی با تاکید بر اینکه میزان ابتلا کارکنان بیمارستان صنعت نفت آبادان نسبت به جامعه آماری منطقه و کشور پایین بوده گفت : در تهیه امکانات حفاظتی کارکنان با حمایت های ستاد سازمان هیچ محدودیتی نداریم .

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان تصریح کرد: برای پذیرش بیماران کرونایی شرکتی و غیر شرکتی از اسفندماه آماده بودیم ، از اردیبهشت تا تیرماه امسال حدود ۵۰ تخت بستری در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت که بیش از ۵۰ درصد مراجعه کنندگان بیماران بومی منطقه بودند.

وی افزود : در موج دوم کرونا با توجه به افزایش میزان مراجعات و شیوع بیماری بخش دوم با ظرفیت ۲۰ تخت در کنار بخش یک کووید ۱۹ و ICU فعال شد و خوشبختانه میزان فوتی ها نسبت به آمار کشوری خیلی پایین تر بود.

بحرینی خاطر نشان کرد : با شیوع موج سوم و افزایش میزان مراجعات ، با تشکیل کمیته مدیریت بحران و بررسی وضعیت موجود در منطقه، بخش دوم کرونا بیمارستان نفت آبادان مجدد راه اندازی و تجهیزات لازم هم تهیه شد تا بتوانیم بهترین خدمات را به جمعیت تحت پوشش و مردم بومی منطقه ارائه دهیم.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار داشت : خوشبختانه میزان ابتلا کارکنان پالایشگاه نسبت به جامعه آماری دیگر مجموعه ها پایین بوده و امیدوارم با رعایت پروتکل های بهداشتی که مهمترین آن زدن ماسک و شستشو دست ها است از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم.

https://ipna.news/153329کپی شد!