طرح پتروشیمی اسلام‌آباد غرب با توانمندی داخلی عملیاتی می‌شود

مدیرعامل طرح صنایع پتروشیمی اسلام‌آباد غرب با تأکید بر به‌کارگیری دانش‌فنی و استفاده از توانمندی سازندگان داخلی در این طرح گفت: این طرح در مرحله ساخت‌وساز برای بیش از ۱۰۰۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، سیدعبدالعظیم پلاسعیدی در جریان بازدید حسن عزیزی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از طرح پتروشیمی اسلام‌آباد غرب با اشاره به اشتغال‌زایی بیش از ۱۰۰۰ نفری در مرحله ساخت‌وساز این طرح به‌صورت مستقیم، گفت: از آنجایی که دانش تولید محصولات پتروشیمی در ایران بومی‌سازی شده و مواد اولیه مناسب را نیز در اختیار داریم، قیمت تمام‌شده پتروشیمی ایران در بازارهای جهانی بسیار مناسب و جذاب است.

وی افزود: به‌منظور اتخاذ وحدت رویه در خصوص چگونگی جذب نیرو با اولویت کارجویان بومی، حل و فصل مسائل روابط کار و مسائل اچ‌اس‌یی، تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، منطقه ویژه پتروشیمی با نظارت استانداری کرمانشاه امضا می‌شود.

پتروشیمی چهارم کرمانشاه و رونق اقتصادی

حسن عزیزی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه پتروشیمی اسلام‌آباد غرب به‌عنوان پتروشیمی چهارم کرمانشاه موتور محرکی برای احداث صنایع پایین‌دستی پتروشیمی خواهد بود، گفت: امیدواریم با توجه به جاذبه‌ای که این پتروشیمی ایجاد می‌کند و همچنین زیرساخت‌های خوبی که در منطقه داریم، به‌زودی شاهد ورود سرمایه‌گذاران بیشتر به این منطقه باشیم.

وی اولویت اصلی استان را تداوم روند کاهشی نرخ بیکاری، رونق و جهش تولید و تمرکز بر پیشرفت و توسعه برای رفاه و شکوفایی اقتصادی ذکر کرد و ادامه داد: برای تحقق این مسائل همه ظرفیت‌ها را به‌کار خواهیم گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: احداث پتروشیمی چهارم کرمانشاه، رونق اقتصادی و بازارهای صادراتی گسترده‌ای پیش روی استان قرار می‌دهد

https://ipna.news/153179کپی شد!
منبع