پیام تبریک رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به مناسبت هفتم مهر ماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی

با سلام
آتش نشانان خادمان همیشه آماده و ایثارگرانی هستند که آرامش جامعه امروزی مدیون زحمات بی بدیل آنهاست. آنان که با تکیه بر همت و تلاش و توان ایثارگری، به شایستگی عهده دار این مسئولیت خطیر هستند.

هفتم مهرماه، بهانه‌ای‌ست جهت تقدیر و تشکر از انسان هایی که زیباترین جلوه شجاعت و از خود گذشتگی را به تصویر کشیداند. این روز که با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و آتش نشانی و پیشگیری از حوادث و همچنین یادآوری حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان کشور عزیزمان در دوران دفاع مقدس نامگذاری شده را گرامی می داریم.
اقدامات چند ساله اخیر در اجرای طرح توانمندسازی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت شرایط اضطراری در منطقه، حاصل هم گرایی و هم افزایی مدیران عامل پتروشیمی های مستقر در منطقه، انسجام در سیستم های عملیاتی و فرماندهان حوادث بوده، که بخش قابل توجه ای از این اقدامات ارزنده، مرهون تلاش واحدهای HSE منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در چارچوب سیاست های مدیریت شرایط اضطراری منطقه عهده می باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان خصوصاً شهدای صنعت نفت، فرا رسیدن روز ملی ایمنی و آتش نشانی را به همه تلاشگران این عرصه تبریک عرض نموده و از ایزد منان سلامتی و توفیق روزافزون را برای این عزیزان خواهانم.

سید امید شهیدی نیا

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

https://ipna.news/152972کپی شد!