بازگشت پتروشیمی بندر امام به لیگ برتر بسکتبال

 رییس هیات بسکتبال خوزستان از بازگشت پتروشیمی بندر امام به رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در فصل پیش رو خبر داد.

مجتبی پیرعباسی با ابراز امیدواری نسبت به تیم‌داری پتروشیمی بندر امام در لیگ برتر که پیش از این اعلام شده بود این باشگاه در فصل جدید لیگ برتر حضور پیدا نمی‌کند، اظهارکرد: طی هفته‌های گذشته جلسات خوبی با مسئولان باشگاه پتروشیمی و آقای معاوی مدیرعامل این باشگاه برگزار کردیم که خود این مسئولان نیز بسیار راغب هستند که پتروشیمی در لیگ برتر شرکت کند و تلاش‌های بسیاری نیز در این زمینه داشته‌اند.

وی افزود: البته این باشگاه به دلیل بحث‌هایی چون خصوصی‌سازی و بخشنامه‌هایی از سوی وزارت نفت با مشکلاتی مواجه شده بود که البته بخشی از مشکلات مرتفع  شده است. تقریبا تمام مراحل برای حضور این تیم در لیگ برتر انجام شده و تنها کارهای اداری باقی مانده است. هر چند زمان را از دست داده‌ایم اما به حضور پتروشیمی در لیگ برتر کشور امیدوار هستیم.

رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: همه علاقه‌مند به حضور پتروشیمی در لیگ برتر هستند و ان‌شاءالله اگر کارهای اداری باقی‌مانده نیز انجام شود، هیچ مشکلی بابت تیم‌داری این باشگاه در لیگ برتر وجود ندارد. من نیز از طرف خودم این قول و نوید را می‌دهم که این اتفاق خواهد افتاد و پتروشیمی همچون سال‌های گذشته نماینده خوزستان در لیگ برتر بسکتبال خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: درست است که خیلی از بازیکنان فصل گذشته این تیم جدا شده‌اند و به تیم‌های دیگر پیوسته‌اند اما پتانسیل در استان خوزستان بسیار است و ان‌شاءالله تیم که بسته شد در همان حد نیز از آن انتظار می‌رود. مطمئنا هواداران نیز متوجه چینن شرایطی هستند. به هر حال همین‌که این تیم و ظرفیت در استان خوزستان باقی می‌ماند، قابل تقدیر است و ان‌شاءالله برای سال‌های آینده می‌توان برنامه‌ریزی بهتری انجام داد تا حداقل بخش عمده‌ای از تیم توسط نفرات بومی بسته شود.

https://ipna.news/152851کپی شد!